06-13-175 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2020) Методичні вказівки до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-13-175.pdf Download(580kB) |
Анотація
Трансформація економіки та становлення ринкових відносин викликало необхідність переорієнтації товарів, диверсифікації асортименту для задоволення потреб і запитів конкретних груп споживачів. За допомогою маркетингу керівники підприємств отримують необхідну інформацію про споживачів, ціни, конкурентів, місткість ринку, можуть обирати оптимальні канали збуту продукції, проводити ефективну рекламну кампанію тощо. Тому від фахівців з маркетингу потрібні вміння аналізувати ринок; забезпечувати конкурентоспроможність товарів і послуг; використовувати інформаційні технології для вирішення маркетингових завдань; розбиратися в аналітичних матеріалах учасників ринкових відносин; формувати імідж підприємства; організувати роботу служби маркетингу та координувати її з діяльністю інших служб. Вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг» студентами напряму підготовки «Маркетинг» є важливим у сучасних ринкових умовах, оскільки отримані знання дозволяють сформувати економічне та ринкове мислення, що базується на необхідності вивчення та задоволення потреб споживачів; дають можливість зрозуміти економічний механізм впливу дослідження ринку, розробки комплексу маркетингу, соціальної орієнтованості підприємства на економічні результати господарської діяльності підприємства; дозволяють проводити контроль господарської діяльності з врахуванням ринкових факторів і більш повно визначати резерви підвищення ефективності господарської діяльності та економії грошових коштів; стають основою до формування планів та стратегії розвитку, що орієнтована на ринок. Виконання курсової роботи з «Маркетингу» дає можливість студентам на прикладі реального підприємства навчитися приймати маркетингові рішення, творчо мислити і самостійно вирішувати виникаючі проблеми, застосовуючи загальновживані маркетингові прийоми і способи; втілювати в життя основні принципи маркетингу, маркетингову стратегію підприємства. Методичні вказівки призначені для студентів, які навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг» – освітньо-кваліфікаційний рівень «бакалавр»
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-175, маркетинг |
Шифр: | 06-13-175 |
За видами робіт: | Курсова робота (проект) |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво > 6.030507 - Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 23 Бер 2020 21:44 |
Останні зміни: | 23 Бер 2020 21:44 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/17460 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року