07-03-121 Оксентюк, Н. В. (2020) Робоча програма навчальної дисципліни «Практична психологія в маркетингу та рекламі» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Психологія» за спеціальністю 053 «Психологія». Program of the Discipline "PRACTICAL PSYCHOLOGY IN MARKETING AND ADVERTISING" specialt 053 «Psychology». [Робочі програми]
![]() |
Text
07-03-121,1.pdf Download(205kB) |
Abstract
Навчальна дисципліна «Практична психологія маркетингу та реклами» буде корисна майбутнім психологам, які розумітимуть психологічний бік маркетингу та рекламістам. Сучасний маркетинг та реклама мають дуже тісний зв’язок з психологією: адже як інакше знайти «чарівний ключ» до лояльності споживача без розуміння самого цього споживача. Психологія споживача, основного учасника маркетингової діяльності, така, що він може проявити лояльне ставлення до товару маркетингової кампанії лише, якщо йому цікаво, для нього вигідно і корисно. Хто наш споживач – «інноватор» або «консерватор», «гедоніст» або «прагматик» може відповісти лише психологія. Це є основою вибору стратегії і тактики маркетингу, формулювання привабливої ідеї рекламної кампанії. В дисципліні «Практична психологія маркетингу та реклами» детально представлені психологічні основи впливу різних маркетингових інструментів: ціни, стимулювання збуту, персональних продажів та ін., при цьому особлива увага приділяється рекламі, як найважливішому інструменту впливу на споживача. Criminal The Psychology of Marketing and Advertising course will be useful for future psychologists and advertisers. Modern marketing and advertising have a very close connection with psychology, because otherwise find the "magic key" to consumer loyalty without understanding the consumer. The psychology of the consumer, the main contributor to the marketing activity, is such that only if he is interested in it, what is profitable and useful for him, he can show loyalty to the product of the marketing campaign. Who is our consumer - "innovator" or "conservative", "hedonist" or "pragmatist" – this can only answer psychology. This is the basis for choosing a strategy and tactics for marketing, formulating an attractive idea for an advertising campaign. The discipline of "Psychology of marketing and advertising" presents in detail the psychological basis of the influence of various marketing tools: prices, sales promotion, personal sales, etc., with particular attention paid to advertising, as the most important tool for influencing the consumer
Item Type: | Робочі програми |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 07-03-121, реклама, споживач, психологічний вплив, психологія реклами, психологія збуту, купівельна поведінка, бренд, advertising, consumer, psychological impact, advertising psychology, marketing psychology, buying behavior, brand |
Шифр: | 07-03-121 |
Subjects: | Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки > 53 Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін |
Depositing User: | Ірина Понаріна |
Date Deposited: | 27 Apr 2020 08:48 |
Last Modified: | 27 Apr 2020 11:53 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/17832 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year