КЛЮЧОВІ ПОКАЗНИКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ЯК ОСНОВА МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ЦЕНТРІВ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Рощик, І. А. та Овсіюк, М. В. та Roshchyk, I. A. та Ovsiіuk, M. V. (2019) КЛЮЧОВІ ПОКАЗНИКИ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ЯК ОСНОВА МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ЦЕНТРІВ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(88)). с. 264-279.

[img] Text
Ve8823 (1).pdf

Download(554kB)

Анотація

Обгрунтовано актуальність застосування технології «ключових показників результативності», що дає змогу усунути виявлені недоліки сучасної системи стимулювання працівників центрів надання адміністративних послуг. Розроблено перелік ключових показників результативності адміністраторів (державних реєстраторів), що враховує зафіксовані на законодавчому рівні вимоги до роботи центрів надання адміністративних послуг та завдання його основних працівників. На підставі результатів проведеного опитування працівників центрів надання адміністративних послуг обґрунтовано вагомість запропонованих показників. Наведено математичну модель розподілу премій між адміністраторами (державними реєстраторами), впровадження якої дасть змогу стимулювати працівників цих категорій до підвищення рівня реалізації стратегії реформування органів державної влади, установ місцевого самоврядування в напрямку клієнтоорієнтованості, децентралізації, автоматизації.

Title in English

KEY PERFORMANCE INDICATORS AS THE BASIS FOR MOTIVATION OF EMPLOYEES IN THE ADMINISTRATIVE SERVICES CENTERS

English abstract

The urgency to use of «key performance indicators» technology has been justified, which will help to eliminate identified disadvantages of current incentives system for employees in administrative services: hourly-bonus pay system 1) with a salary which is only 30% higher than the minimum wage and is only 50% big of the average salary, 2) with surcharges and allowances which do not contribute to involvement of youth employment, 3) with provided but not transparently assigned bonuses, without taking into account the strategic goals of the organization and individual contribution of employees to achieve them. A list of key performance indicators for administrators (state registrars) has been developed, which includes the number and speed of administrative service delivery, the level of consumer satisfaction, the level of compliance with the timing of citizens' requests, and takes into account the strategic goals of transformations in the provision of administrative services in Ukraine, the tasks for administrators as well as the requirements for key performance indicators. The results of the conducted survey of the employees in the administrative services centers are taken into account and the weight of the proposed indicators is substantiated. The most significant indicator is the level of consumer satisfaction – 46%, which fully corresponds to the strategic priorities of the administrative service centers. The mathematical model of the bonuses distribution among administrators (state registrars) is presented. Its introduction will allow to stimulate the employees to increase the values of key performance indicators and level of strategy realization for reforming state bodies, local self-government institutions in the direction of client orientation, decentralization, cybernation.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: стратегія, ключові показники результативності, результативність, ефективність, мотивація персоналу, стимулювання персоналу, адміністративні послуги, strategy, key performance indicators, efficiency, effectiveness, staff motivation, staff incentives, administrative services
УДК: 005.95/.96:35.08
Бібліографічний опис: Рощик І. А. Ключові показники результативності як основа мотивації працівників центрів надання адміністративних послуг / І. А. Рощик, М. В. Овсіюк // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2019. - Вип. 4(88). - С. 264-279.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2019 > Вісник 4
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2019
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 30 Квіт 2020 10:24
Останні зміни: 30 Квіт 2020 10:24
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/17913
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року