06-13-185 Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. (2020) Робоча програма навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг». Program of the discipline "INTRODUCTION TO THE SPECIALTY" specialty 075 "MARKETING". [Робочі програми]
Text
06-13-185,1.pdf Download(187kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Вступ до спеціальності» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю формування цивілізованих ринкових відносин, на основі повної та достовірної інформації про сучасний стан ринку, його проблеми, тенденції та перспективи розвитку, а також потреби й запити споживачів, як реальних, так і потенційних. Маркетингова діяльність охоплює, практично, всі сфери комерційної діяльності підприємств, включаючи як безпосередньо саме виробництво, торгівлю, сферу послуг, так і розробку нових товарів, формування товарної, цінової, розподільної та комунікаційної політики, освоєння окремих ринкових сегментів і нових ринків у цілому. The introduction to the specialty is an integral part of the training program for marketing professionals. The relevance of studying this course is due to the need to form civilized market relations, based on complete and reliable information about the current state of the market, its problems, trends and prospects, as well as the needs and requests of consumers, both real and potential. Marketing activity covers virtually all areas of business activity of enterprises, including directly the production, trade, services, and development of new goods, the formation of commodity, price, distribution and communication policies, the development of individual market segments and new markets as a whole
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-185, маркетинг, маркетингові дослідження, товарна, цінова, комунікаційна, збутова політика, екологічний маркетинг, сегментація ринку, marketing, marketing research, commodity, price, communication, marketing policy, environmental marketing, market segmentation |
Шифр: | 06-13-185 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | Ірина Понаріна |
Дата внесення: | 14 Трав 2020 14:35 |
Останні зміни: | 19 Трав 2020 17:39 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18098 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року