Акімов, О. О. та Akimov, O. O. (2019) ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ ТА ПЕРСПЕКТИВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ У ФОРМУВАННІ ПАРАДИГМИ СИСТЕМОГЕНЕЗУ ДЕРЖАВНО-УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Державне управління: удосконалення та розвиток (1).
Text
Акімов О. О. Дослідження ролі та перспектив професійного навчання державних службовців (1).pdf Download(288kB) |
Анотація
У статті здійснено дослідження ролі та перспектив професійного навчання державних службовців у формуванні парадигми системогенезу державно-управлінської діяльності. Проаналізовано навчальні програми професійного навчання, теоретичні та інституційні передумови застосування системогенезного підходу до державно-управлінської діяльності, при навчанні державних службовців. Необхідність аналізу навчальних програм підготовки державних службовців, усебічного вивчення основ готовності до професійної діяльності державних службовців різних категорій. Адже професійне навчання має інтегративний характер та охоплює функціональну, емоційну та особистісну взаемозалежні та взаємозумовлювані підструктури. Крім того професійне навчання державних службовців є одним із важливих напрямів у системі кадрового забезпечення державного управління високоефективними та компетентними кадрами. Це зумовлено тим, що система підготовки, перепідготовки, спеціалізації та підвищення кваліфікації державних службовців не відповідає сучасним вимогам до якості та змісту освіти, недосконалий механізм визначення потреб державних службовців у професійному навчанні, який не забезпечує зв’язок між системою підготовки та практикою державного управління. Щодо напрямку дослідження ролі та перспектив професійного навчання державних службовців у формуванні парадигми системогенезу державно-управлінської діяльності запропоновано розкрити професіоналізацію загалом державної служби, професійну компетентність державних службовців, формування специфічного комплексу функцій і професійних стандартів; інституціоналізацію трудових відносин у сфері державної служби; розвиток інститутів індивідуальної професіоналізації тощо. Виявлено проблемні питання перспектив професійного навчання державних службовців у формуванні парадигми системогенезу державно-управлінської діяльності у гносеологічному аспекті. Запропоновано можливості застосування окремих методів дослідження професійного навчання у формуванні державно-управлінської діяльності як системного утворення.
Title in English
STUDY OF THE ROLE AND PERSPECTIVES OF VOCATIONAL TRAINING OF CIVIL SERVANTS IN THE FORMATION OF THE PARADIGM OF SYSTEMOGENESIS OF PUBLIC ADMINISTRATION
English abstract
The article studies the role and prospects of vocational training for civil servants in the context of the formation of a paradigm of the systemogenesis of public administration. The study programs of vocational training, theoretical and institutional prerequisites for the application of the systemogenetic approach to public administration, in the training of public servants are analyzed. So, today, the problem of the need to analyze the training programs for civil servants and to comprehensively study the basics of readiness for professional activities of civil servants of various categories is actualized. After all, vocational training is integrative in nature and encompasses functional, emotional, and personal interconnection and inter-entrainment of the substructure. In addition, the professional training of civil servants is one of the important areas in the staffing system of public administration of highly efficient and competent personnel. This is due to the fact that the system of training, retraining, specialization and advanced training of civil servants does not meet modern requirements for the quality and content of education, the imperfect mechanism for determining the needs of civil servants in vocational training does not provide a link between the training system and public administration practice. Regarding the direction of the study of the role and prospects of professional training of civil servants in the formation of a paradigm of the systemogenesis of public administration, it is proposed to disclose the professionalization of the civil service as a whole, the professional competence of civil servants, the formation of a specific set of functions and professional standards; institutionalization of labor relations in the field of public service; development of institutions of individual professionalization and the like. Also, the article identifies and discloses the problematic issues of the prospects for professional training of civil servants in the context of the formation of a paradigm of the systemogenesis of public administration in the epistemological aspect. The possibilities of applying individual research methods of vocational training in the formation of public administration as a system of education are proposed.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | державно-управлінська діяльність, тенденції розвитку, системогенез, публічне управління, професійне навчання, державне управління, державна служба, public administration, development trends, systemogenesis, public administration, professional education, state governance, public service |
УДК: | 351 |
Бібліографічний опис: | Акімов О. О. Дослідження ролі та перспектив професійного навчання державних службовців у формуванні парадигми системогенезу державно-управлінської діяльності / О. О. Акімов // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2019. - № 1. – URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1650 (дата звернення: 16.05.2020). DOI: 10.32702/2307-2156-2019.1.31 Index Copernicus (IC). |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 19 Трав 2020 11:31 |
Останні зміни: | 19 Трав 2020 17:33 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18112 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року