03-10-82 Богданенко, О. В. (2020) Робоча програма навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності та цивільний захист» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Водні біоресурси та аквакультура» спеціальності 207«Водні біоресурси та аквакультура. Program of the Discipline LIFE SAFETY AND CIVIL PROTECTION specialty 207 «Water bioresources and aquaculture». [Робочі програми]
Text
03-10-82,1.pdf Download(310kB) |
Анотація
Підвищення безпеки життєдіяльності людини завжди було однією із найважливіших задач людства. У міру розвитку цивілізації рівень безпеки людини постійно зростає. Натепер відбуваються все більш відчутні суперечності між суспільством, природою і техногенною сферою. Вплинути на зменшення таких суперечностей можна, змінивши певні поняття людської свідомості та відповідальності. У вирішенні цього важливого питання особливого значення набуває вивчення «Безпеки життєдіяльності та цивільного захисту» як дисципліни світоглядного значення, без якої сьогодні не можлива жодна професійна діяльність. Викладання навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності та цивільний захист» забезпечить такі результати навчання: - пояснювати процеси впливу шкідливих та небезпечних чинників, що виникають у разі небезпечної події; - визначати та класифікувати фізичні, хімічні, біологічні та психофізіологічні шкідливі виробничі чинники та аналізувати безпечність виробничого устаткування; - ідентифікувати небезпеки та можливі її джерела, оцінювати ймовірність виникнення небезпечних подій та їх наслідків. Increasing the safety of human life has always been one of the most important humanity tasks. With the development of civilization, the level of human security is constantly increasing. There are more and more tangible contradictions between society, nature and technogenic sphere nowadays. It is possible to influence the reduction of such contradictions by changing certain concepts of human consciousness and responsibility. In solving this important issue, the study of "Safety of Life and Civil Protection" as a ideological value discipline, without which no professional activity is possible today, is of particular importance. Teaching the discipline «Safety of Life and Civil protection» will provide the following learning outcomes: - to explain the processes of the influence of harmful and dangerous factors that arise in the event of a dangerous event; - to identify and classify physical, chemical, biological and psycho-physiological harmful factors of production and to analyze the safety of production equipment; - to іdentify hazards and possible sources, assess the probability of dangerous occurrences and their consequences
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 03-10-82, безпека, безпека життєдіяльності, ризик, небезпека, втома, аналізатори, стрес, надзвичайна ситуація, цивільний захист, safety, life safety, risk, danger, fatigue, analyzers, stress, emergency, civil protection |
Шифр: | 03-10-82 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 20 Аграрні науки та продовольство > 207 Водні біоресурси та аквакультура |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут будівництва та архітектури > Охорони праці та безпеки життєдіяльності |
Користувач, що депонує: | Ірина Понаріна |
Дата внесення: | 02 Черв 2020 12:47 |
Останні зміни: | 02 Черв 2020 12:47 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18222 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року