Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-87 Гонтаренко, Н. А. та Толчанова, З. О. та Хоменчук, Д. В. (2020) Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-87.pdf

Download(515kB)
Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-13-87, маркетинг, система маркетингової інформації
Шифр: 06-13-87
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 24 Черв 2020 10:22
Останні зміни: 24 Черв 2020 10:22
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18338
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року