Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів та послуг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг».

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-86 Гонтаренко, Н. А. та Толчанова, З. О. та Хоменчук, Д. В. (2020) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів та послуг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг». [Робочі програми]

[img] Text
06-13-86.pdf

Download(632kB)

Анотація

Навчальна дисципліна «Маркетинг інформаційних продуктів та послуг» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність даного курсу зумовлена необхідністю вивчення методологічних і методичних аспектів застосування інформаційними структурами інструментів маркетингу послуг, забезпечення функціонування комплексів маркетингу сервісних інформаційних підприємств. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з досліджень ринків інформаційних продуктів і послуг, забезпечення ефективності комплексів маркетингу інформаційних структур. Вивчення дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів та послуг» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо методів і прийомів ефективного маркетингового забезпечення діяльності сервісних інформаційних організацій The discipline "Marketing of Information Products and Services" is an integral part of the training program for marketing professionals. The relevance of this course is due to the need to study the methodological aspects of the application of marketing tools in information structures, ensuring the functioning of marketing complexes of service enterprises in the field of information services. In practical classes, students will gain practical skills in researching information services markets, ensuring the effectiveness of marketing complexes of information structures. Studying the discipline "Marketing of Information Products and Services" will help students to form a holistic system of competencies for methods and techniques of effective marketing support of service information organizations.

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: сервісне інформаційне підприємство, інформаційні продукти, інформаційні послуги, класифікація інформаційних продуктів та послуг, характеристика інформаційних продуктів та послуг, комплекс маркетингу інформаційної структури, service information enterprise, information products, information services, classification of information products and services, characteristics of information products and services, marketing structure of information organization
Шифр: 06-13-86
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 25 Черв 2020 11:18
Останні зміни: 25 Черв 2020 11:18
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18357
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року