06-13-156 Савіна, Н. Б. та Коротун, О. П. (2019) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 242 «Туризм» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-13-156 МВ СРС Маркетинг в туризмі (Туристи).pdf Download(526kB) |
Анотація
Завданням дисципліни "Маркетинг у туризмі" є засвоєння теоретичних та організаційних основ маркетингу, розуміння сутності організації та взаємозв’язку її внутрішніх елементів та зовнішнього середовища, розуміння системи методів маркетингу. У результаті вивчення дисципліни «Маркетинг в туризмі» студент повинен: знати: методи маркетингового ціноутворення в туризмі, методи і нормативну основу реклами туристського продукту, методи стимулювання продажу методи пропаганди туристського продукту, методи стимулювання збуту, процес управління каналами розподілу. вміти: коригувати обсяги, асортимент і ціни за одиницю послуг, які надають, досліджуючи і прогнозуючи сезонні коливання, використовуючи методики визначення сезонних коливань, методи прогнозування та структуру витрат на одиницю послуг; організовувати підготовку, презентацію і поширення спеціалізованої туристської інформації, використовуючи рекламні та PR технології; формувати попит і просувати туристські послуги на ринку за результатами маркетингових досліджень і рекламної діяльності; приймати рішення щодо каналів реалізації турпродукту на основі вивчення можливостей потенційних комерційних партнерів на засадах дотримання основ господарського і міжнародного права, документоведення і методики ведення ділових переговорів; стимулювати збут турпродукту, використовуючи методи і прийоми, стимулювання попиту і принципи мотивації збутової діяльності, нерекламні методи просування; здійснювати пошук перспективних партнерів зі збуту турпродукту, використовуючи основні форми продажу туристського продукту, схеми просування продукту туроператора, методи і нормативні основи. Програмний матеріал теоретичного курсу рекомендується вивчати в порядку, передбаченому методичними вказівками. Методичні вказівки відповідають вимогам ECTS (European Credit Transfer System). Вони призначені для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Шифр: | 06-13-156 |
За видами робіт: | Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 30 Черв 2020 10:02 |
Останні зміни: | 30 Черв 2020 10:02 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18388 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року