Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 242 «Туризм» денної і заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-156 Савіна, Н. Б. та Коротун, О. П. (2019) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 242 «Туризм» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-156 МВ СРС Маркетинг в туризмі (Туристи).pdf

Download(526kB)

Анотація

Завданням дисципліни "Маркетинг у туризмі" є засвоєння теоретичних та організаційних основ маркетингу, розуміння сутності організації та взаємозв’язку її внутрішніх елементів та зовнішнього середовища, розуміння системи методів маркетингу. У результаті вивчення дисципліни «Маркетинг в туризмі» студент повинен: знати: ­ методи маркетингового ціноутворення в туризмі, ­ методи і нормативну основу реклами туристського продукту, ­ методи стимулювання продажу ­ методи пропаганди туристського продукту, ­ методи стимулювання збуту, ­ процес управління каналами розподілу. ­ вміти: ­ коригувати обсяги, асортимент і ціни за одиницю послуг, які надають, досліджуючи і прогнозуючи сезонні коливання, використовуючи методики визначення сезонних коливань, методи прогнозування та структуру витрат на одиницю послуг; ­організовувати підготовку, презентацію і поширення спеціалізованої туристської інформації, використовуючи рекламні та PR технології; ­формувати попит і просувати туристські послуги на ринку за результатами маркетингових досліджень і рекламної діяльності; ­приймати рішення щодо каналів реалізації турпродукту на основі вивчення можливостей потенційних комерційних партнерів на засадах дотримання основ господарського і міжнародного права, ­документоведення і методики ведення ділових переговорів; ­стимулювати збут турпродукту, використовуючи методи і прийоми, стимулювання попиту і принципи мотивації збутової діяльності, нерекламні методи просування; ­здійснювати пошук перспективних партнерів зі збуту турпродукту, використовуючи основні форми продажу туристського продукту, схеми просування продукту туроператора, методи і нормативні основи. Програмний матеріал теоретичного курсу рекомендується вивчати в порядку, передбаченому методичними вказівками. Методичні вказівки відповідають вимогам ECTS (European Credit Transfer System). Вони призначені для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг».

Тип елементу : Методичне забезпечення
Шифр: 06-13-156
За видами робіт: Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування
Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 30 Черв 2020 10:02
Останні зміни: 30 Черв 2020 10:02
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18388
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року