06-13-147 Савіна, Н. Б. та Коротун, О. П. (2019) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Рекламна діяльність» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-13-147 МВ СРС Рекламна діяльнысть.pdf Download(507kB) |
Анотація
Основна мета викладання дисципліни - сформувати професійні компетенції, що забезпечують здатність і готовність студентів до самостійного провадження та реалізації рекламної діяльності на підприємствах та в організаціях. Основними завданнями, що мають бути вирішені у процесі викладання дисципліни є: узагальнення знань про поняття, термінології, зміст та особливості рекламних каналів; вивчення методів, технологій та інструментів рекламної діяльності; вивчення специфіки засобів розповсюдження реклами; вивчення технологій планування, організації, управління, регулювання та контролю рекламної діяльності; вивчення процесу побудови рекламного бюджету; вивчення особливостей організації та проведення досліджень при здійсненні рекламної діяльності; вивчення законодавчих актів, що регулюють рекламну діяльність
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Шифр: | 06-13-147 |
За видами робіт: | Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 30 Черв 2020 10:04 |
Останні зміни: | 30 Черв 2020 10:04 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18389 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року