Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Рекламна діяльність» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-147 Савіна, Н. Б. та Коротун, О. П. (2019) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Рекламна діяльність» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-147 МВ СРС Рекламна діяльнысть.pdf

Download(507kB)

Анотація

Основна мета викладання дисципліни - сформувати професійні компетенції, що забезпечують здатність і готовність студентів до самостійного провадження та реалізації рекламної діяльності на підприємствах та в організаціях. Основними завданнями, що мають бути вирішені у процесі викладання дисципліни є: узагальнення знань про поняття, термінології, зміст та особливості рекламних каналів; вивчення методів, технологій та інструментів рекламної діяльності; вивчення специфіки засобів розповсюдження реклами; вивчення технологій планування, організації, управління, регулювання та контролю рекламної діяльності; вивчення процесу побудови рекламного бюджету; вивчення особливостей організації та проведення досліджень при здійсненні рекламної діяльності; вивчення законодавчих актів, що регулюють рекламну діяльність

Тип елементу : Методичне забезпечення
Шифр: 06-13-147
За видами робіт: Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 30 Черв 2020 10:04
Останні зміни: 30 Черв 2020 10:04
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18389
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року