Силабус навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) освітнього ступеня, спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-05S Попко, О. В. (2020) Силабус навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) освітнього ступеня, спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
2020 (++) СИЛАБУС_Стратегічний маркетинг.pdf

Download(540kB)

Анотація

Даний курс є теоретико-методологічною основою застосування інструментів стратегічного маркетингу для досягнення стратегічних маркетингових цілей підприємства та адаптації до умов вітчизняного та світових ринків. Метою викладання дисципліни є формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок розробки стратегії і тактики маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. Основні цілі: • надання студентам знань про сутність і сферу стратегічного маркетингу; особливості проведення аналізу маркетингового середовища та виявлення його впливу на стратегічну діяльність підприємства; • розкриття теоретичних основ маркетингової стратегічної сегментації, проведення портфельного аналізу, вивчення класифікацій типових маркетингових стратегій зростання, цінових і комунікаційних стратегій; • формування практичних навичок маркетингового стратегічного аналізу, маркетингового стратегічного планування, розробки стратегії і тактики маркетингової діяльності, обґрунтування вибору конкурентних маркетингових стратегій підприємства.

Title in English

SYLLABUS STRATEGIC MARKETING 075 Code in Educational Program Educational level: master's (second) 07 Field of knowledge: Management and administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-05S, стратегічний маркетинг
Шифр: 06-13-05S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 02 Лист 2020 08:14
Останні зміни: 28 Серп 2021 08:38
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/19042
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року