06-13-13S Веретін, Л. С. (2020) Силабус навчальної дисципліни “Інфраструктура товарного ринку” для здобувачів вищої освіти бакалаврського (першого) рівня, освітньо-професійної програми “Маркетинг”, спеціальності 075 "Маркетинг". [Силабус]
Text
06-13-13S.pdf Download(637kB) |
Анотація
Даний курс є теоретико-методологічною основою сутності інфраструктури товарного ринку. Метою викладання дисципліни є дослідження актуальних аспектів розвитку елементів інфраструктури як підґрунтя цілісної економічної системи України, засвоєння знань з теорії розвитку інфраструктури товарного ринку, управління діяльністю підприємства в галузі просування, зберігання та продажу товарів і послуг, забезпечення потреб споживачів. Основні цілі: - надання знань про сутність інфраструктури товарного ринку та її роль у ринковій економіці; - організацію та планування діяльності інфраструктурних підприємств на ринку; - опанування системи показників інфраструктури товарного ринку та методи їх формування; - набуття вмінь самостійно виконувати техніко- економічні розрахунки, пов’язані з аналізом та обґрунтуванням ефективного функціонування і розвитку інфраструктури товарного ринку. - вивчити теорію розвитку ринкової інфраструктури, зокрема інфраструктури товарного ринку, засвоїти практичні вміння та навички управління її діяльністю з розподілу, просування, збереження та продажу товарів і послуг, забезпечення суспільних і особистих потреб споживачів, опанувати вміння знаходити й реалізовувати рішення стосовно інтенсифікації товарного обігу, підвищення ефективності діяльності інфраструктури комплексу.
Title in English
SYLLABUS INFRASTRUCTURE OF COMMODITY MARKET ФП4 Code in Educational Program Educational level: bachelor’s (first) 07 Field of knowledge: Management and administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-13S, інфраструктура товарного ринку |
Шифр: | 06-13-13S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 03 Лист 2020 10:48 |
Останні зміни: | 03 Лист 2020 10:48 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/19061 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року