Методичні вказівки до виконання практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Інтернет-журналістика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Журналістика та соціальні комунікації» спеціальності 061 «Журналістика» денної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-10-45М Шинкарук, А. Л. (2021) Методичні вказівки до виконання практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Інтернет-журналістика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Журналістика та соціальні комунікації» спеціальності 061 «Журналістика» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-10-45M.pdf

Download(414kB)

Анотація

Курс Інтернет-журналістика розроблено для оволодіння особливостями технологій та інструментів цифрового суспільства. Цифрові інструменти для медіаграмотності суспільства та професійних медіа організацій стають життєво важливими для трансформації масових комунікацій у сучасному суспільстві. Оскільки користувач (читач, глядач) зараз розглядається як творець, якому потрібне критичне та креативне мислення, ми опиняємось всередині глобального розповсюдження дезінформації, пропаганди та мови ненависті, що розповсюджується. швидко на глобальних платформах, адаптованих до масштабів, а не до нюансів місцевої культури та спільноти». Українське суспільство за останні роки (з 2014 року по теперішній час) перебуває на межі нових медіа для психологічних воєн, пропаганди, політичних кампаній. Журналісти та місцеві ЗМІ відіграють вирішальну роль у цих умовах як джерела довірливої інформації та формування громадської думки. Основна увага в цифровій та медіа- грамотності в Україні для журналістів все ще зосереджена на цифровій безпеці, розслідуванні та журналістиці даних. Суспільство в основному зосереджене на використанні соціальних медіа, конфіденційності та перевірки джерел. Медіадизайн та мультимедійні проекти використовуються здебільшого великими медіакомпаніями, але рідко - місцевими ЗМІ. Тож залишається розрив - як прийняти та використовувати цифрові інструменти (нові засоби масової інформації) для вдосконалення суспільства, а не для глибокої фальшивої демократії.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-10-45М, інтернет-журналістика, цифрові медіа, інтернет, журналістика, верифікація, сторітеллінг, відео, мультимедіа, проекти, медіавиробництво
Шифр: 06-10-45М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 6 Журналістика
Шифр галузі знань > 6 Журналістика > 61 Журналістика
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Українознавства
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 15 Січ 2021 13:35
Останні зміни: 09 Лист 2021 13:40
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/19499
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року