06-13-81 Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. та Коваль, С. І. (2016) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг» вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Управління персоналом і економіка праці», «Бізнес-аналітика», «Економічна кібернетика» спеціальності 051 «Економіка»; «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування»; «Фінанси, банківська справа та страхування» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»; «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент»; «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг»; «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»; «Міжнародний бізнес» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини», «Управління та адміністрування», спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування». [Робочі програми]
Text
РП_Marketing 06-13-81 2016 (1).pdf Download(846kB) |
Анотація
В умовах трансформації економіки, розвитку НТП, впровадження новітніх технологій, трансфертів фінансових ресурсів одним з найважливіших інструментів бізнесу є маркетинг, оскільки для формування цивілізованих ринкових відносин необхідно мати повну та достовірну інформацію про сучасний стан ринку, його проблеми, тенденції та перспективи розвитку, а також потреби й запити споживачів, як реальних, так і потенційних. Маркетингова діяльність охоплює, практично, всі сфери комерційної діяльності підприємств, включаючи як безпосередньо саме виробництво, торгівлю, сферу послуг, так і розробку нових товарів, формування товарної, цінової, розподільної та комунікаційної політики, освоєння окремих ринкових сегментів і нових ринків у цілому. In the conditions of economic transformation, thе development of NTP, introduction of new technologies, transfers of financial resources one of the most important tools of business is marketing, since for the formation of civilized market relations it is necessary to have complete and reliable information about the current state of the market, its problems, trends and prospects, as well as needs and demands of consumers, both real and potential. Marketing activity covers practically all spheres of commercial activity of enterprises, including both directly the production, trade, services, and the development of new products, the formation of commodity, price, distribution and communication policies, the development of individual market segments and new markets in general
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року