04-05- 25S Василів, В. Б. (2021) Силабус навчальної дисципліни «Інтернет-маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) ступеня усіх освітніх програм спеціальностей НУВГП. [Силабус]
Text
04-05- 25S.pdf Download(515kB) |
Анотація
В умовах жорсткої конкуренції за лояльність клієнта, Інтернет стає повноцінним каналом збуту товарів та послуг, що має значний потенціал розвитку. І саме завдяки маркетингу в Інтернеті або інтернет-маркетингу стає можливим використання великої кількості нових технологій, здатних збільшити продаж товарів і послуг. Метою дисципліни є засвоєння знань з основ сучасного інтернет-маркетингу, набуття компетентностей щодо організації та проведення рекламних компаній в інтернет та оцінки їх ефективності. Основні завдання навчальної дисципліни «Інтернет маркетинг»: забезпечити студентів необхідними знаннями в галузі планування маркетингової діяльності в мережі Інтернет; формувати вмінь і навичок використання інструментів інтернет маркетингу при веденні підприємницької діяльності; навчити студентів застосовувати сучасні програмні продукти, інформаційні системи і технології в своїй професійній діяльності; навчити студентів базовим навичкам комунікаційної роботи в Інтернеті; сформувати вміння та навички роботи з пошуковими системами; вивчити основні види реклами та PR-діяльності в Інтернеті.
Title in English
SYLLABUS Internet marketing Educational level: bachelor’s (first) Specialty: All specialties Educational Program: All educational programs
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 04-05- 25S |
Шифр: | 04-05- 25S |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут автоматики, кібернетики та обчислювальної техніки > Комп'ютерних технологій та економічної кібернетики |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 25 Лют 2021 18:28 |
Останні зміни: | 25 Лют 2021 18:28 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/19917 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року