08-03-26М Ногас, А. О. та Подоляка, П. С. та Гуцман, С. В. (2021) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Загальна теорія здоров’я» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія, ерготерапія» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
08-03-26М.pdf Download(498kB) |
Анотація
Здоров’я як одна з фундаментальних категорій людського буття є найважливішим пріоритетом усіх розвинених країн світу, а ставлення до здоров’я, усвідомлення його цінності вважається одним з елементів національної культури, критерієм благополуччя суспільства. Упродовж останніх десятиліть унаслідок згубної діяльності людини як щодо природи, так і щодо себе, проблема здоров’я особливо загострилася. В умовах загострення оздоровчих і демографічних проблем суспільства виникла нагальна потреба створення у вищих навчальних закладах спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія», метою якого є підготовка фахівців оздоровчої галузі, що покликана опікуватися розвитком різних напрямів зміцнення здоров’я людей, проблемою профілактики хвороб, збільшенням загальної тривалості життя та активного довголіття. Слід зазначити, що здоров’я людини є не лише особистісною, а й загальнолюдською цінністю, могутнім чинником соціально-економічного розвитку суспільства, що визначає потенціал держави. Стан здоров’я визначає не лише загальне самопочуття і встановлює межі свободи, повноти та якості життя людини, а й безпосередньо впливає і на інтелект, і на психіку, і на суспільно-політичну поведінку, зумовлює всі напрями й сфери життєдіяльності особистості в біологічному, психологічному, соціальному і духовному планах, тобто є підґрунтям, на якому постає вся активність особистості. Здоровий спосіб життя є найефективнішою профілактикою більшості захворювань. На переконання більшості вчених, найбільшу ефективність здатен забезпечити комплекс засобів, спрямованих на оздоровлення як соматичної, так і психічної, духовної та соціальної сфер життєдіяльності людини. Використання здоров’я зміцнювальних технологій дозволяє розширити резерви фізіологічних функцій, відновити здатність організму до саморегуляції та самовідтворення, компенсувати наслідки функціональних розладів і навіть зупинити патологічний процес.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 08-03-26М, загальна теорія здоров’я |
Шифр: | 08-03-26М |
За видами робіт: | Лабораторні роботи |
Тематики: | Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Медико-психологічних дисциплін |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 22 Бер 2021 13:32 |
Останні зміни: | 22 Бер 2021 13:32 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/20154 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року