06-08-169М Судук, О. Ю. та Мороз, Е. Г. (2021) Методичні вказівки до виконання практичних занять і самостійного вивчення дисципліни «Бренд-менеджмент» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-08-169М.pdf Download(494kB) |
Анотація
Дисципліна спрямована на формування у студентів навичок формування та управління брендом організації та особистості, зокрема. Бренд є найбільш цінним нематеріальним активом організації. Бренд-менеджмент спрямований на створення і управління вартістю та капіталом брендів, надає компаніям реальні можливості не тільки зберігати стійку групу лояльних споживачів, але й значно збільшувати свою вартість за рахунок успішних брендів. Метою навчальної дисципліни є отримання здобувачами вищої освіти глибоких знань щодо особливостей брендінгу та ребрендінгу, сприйняття нових технік розвитку особистості, формування стратегії розвитку бренду, інструментарію оцінювання бренду організації, оволодіння системою навичок, знань, направлених на забезпечення організаційного успіху. В результаті вивчення дисципліни здобувачі вищої освіти отримають наступні компетентності: 1. Здатність визначати та описувати характеристики організації. 2. Навички використання інформаційно-комунікаційних технологій для пошуку, оброблення, аналізування та використання інформації з різних джерел. 3. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління організацією. 4. Вміти розробляти та оцінювати проекти в різних сферах діяльності в умовах обмеженості ресурсів. 5. Здатність формувати лідерські якості та демонструвати їх в процесі управління людьми в організації. Будуть сформовані наступні програмні результати навчання: демонструвати навички виявлення проблеми та обґрунтування управлінських рішень, уміння використовувати у практичній діяльності методи аналізу для вирішення конкретних завдань; виявляти навички пошуку, збирання та аналізу інформації, розрахунку показників для обґрунтування управлінських рішень; організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу; застосовувати методи менеджменту для забезпечення ефективності діяльності організації; демонструвати лідерські навички, взаємодіяти з людьми, впливати на їх поведінку для вирішення професійних задач.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-08-169М, бренд-менеджмент |
Шифр: | 06-08-169М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 29 Бер 2021 11:24 |
Останні зміни: | 29 Бер 2021 11:24 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/20279 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року