Савіна, Н. Б. та Кузьминчук, Н. В. та Куценко, Т. М. та Нагорний, Д. О. та Savina, N. B. та Kuzmynchuk, N. V. та Kutsenko, T. M. та Nahornyi, D. O. (2020) ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ: ЕКОНОМІКО-ПРАВОВІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(92)). с. 509-519.
Text
Ve9246 (1).pdf Download(226kB) |
Анотація
Дослідження спрямоване на розвиток теоретичних засад та розробку практичних рекомендацій щодо удосконалення організаційноправових основ управління брендами на фармацевтичному ринку в контексті фармацевтичного маркетингу. Розвинено теоретичні основи стратегії управління брендами фармацевтичних компаній, що ґрунтуються на класичних моделях управління брендами та передбачають на етапі формування бренду вирішення питання захисту інтелектуальної власності на принципах фармацевтичного маркетингу. За допомогою методів узагальнення та системного аналізу сформовано теоретико-методичні рекомендації щодо організаційно-правових основ управління брендами на фармацевтичному ринку в контексті фармацевтичного маркетингу, реалізація яких дозволить розробити ефективний механізм управління брендами фармацевтичних компаній в умовах ризику та невизначеності через негативний вплив факторів зовнішнього середовища з метою підвищення їх конкурентостійкості.
Title in English
PHARMACEUTICAL MARKETING: ECONOMIC AND LEGAL FRAMEWORK FOR BRAND MANAGEMENT IN THE PHARMACEUTICAL MARKET
English abstract
The research is aimed at developing theoretical foundations and developing practical recommendations for improving the legal framework for brand management in the pharmaceutical market in the context of pharmaceutical marketing. It has been substantiated that in order to increase the investment attractiveness of the domestic pharmaceutical market, it is necessary to improve the legal framework for brand management in the pharmaceutical market, which will allow pharmaceutical companies to strengthen their competitive positions in the international and regional markets and operate in the legal field of intellectual property protection. The theoretical foundations of the brand management strategy of pharmaceutical companies are developed, based on classical models of brand management, which provide for the possibility at the stage of brand formation to resolve issues of intellectual property protection. With the help of methods of generalization and system analysis, theoretical and methodological recommendations were formed on the legal foundations of brand management in the pharmaceutical market in the context of pharmaceutical marketing, the implementation of which will allow developing an effective mechanism for managing brands of pharmaceutical companies in conditions of risk and uncertainty as a result of the negative influence of environmental factors in order to ensure their competitiveness.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | маркетинг, організаційно-правові основи, фармацевтичний ринок, фармацевтичний маркетинг, управління брендами, marketing, legal framework, pharmaceutical market, pharmaceutical marketing, brand management |
УДК: | 338.2:615.1 |
Бібліографічний опис: | Фармацевтичний маркетинг: економіко-правові основи управління брендами на фармацевтичному ринку / Н. Б. Савіна, Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, Д. О. Нагорний // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2020. – Вип. 4(92). – С. 509-519. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2020 > Вісник 4 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2020 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 30 Квіт 2021 13:02 |
Останні зміни: | 03 Трав 2021 22:39 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/20526 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року