Силабус навчальної дисципліни «Маркетинговий аналіз» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) освітнього ступеня, спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-22S Мартинюк, О. В. (2021) Силабус навчальної дисципліни «Маркетинговий аналіз» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) освітнього ступеня, спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
06-13-22S.pdf

Download(283kB)

Анотація

Навчальна дисципліна «Маркетинговий аналіз» забезпечує формування системи знань у сфері аналітичного маркетингу, організації його проведення та інформаційного забезпечення. Метою викладання дисципліни є формування в студентів сучасного наукового світогляду та системи спеціальних знань у сфері управління маркетинговою діяльністю підприємства, вироблення вмінь та навичок упровадження та використання інструментів маркетингового аналізу підприємства з урахуванням його особливостей. Основні цілі: формування у студентів правильного підходу до розуміння ролі і місця маркетингового аналізу; оволодіння студентами знаннями щодо процесу проведення аналізу, організації праці при проведенні аналізу; засвоєння студентами методів та процедури проведення аналізу проекту крізь призму маркетингу; оволодіння студентами інструментами аналізу клієнтів фірми з різних поглядів; формування у студентів вміння щодо напрямів, інструментів аналізу товару, цін, збуту, комунікацій фірми та маркетингу-мікс; засвоєння студентами принципів використання статистичних методів в проведенні аналізу.

Title in English

SYLLABUS Marketing analysis, Code in Educational Program ВВ3, Educational level: master's (second), Field of knowledge: 07 Management and administration, Field of study: 075 Marketing, Educational Program: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-22S, маркетинговий аналіз
Шифр: 06-13-22S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: В.М. Бежук
Дата внесення: 09 Лип 2021 06:48
Останні зміни: 09 Лип 2021 23:28
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/20873
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року