Методичні вказівки до проведення практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-204М Мальчик, М. В. та Попко, О. В. (2021) Методичні вказівки до проведення практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-204М.pdf

Download(801kB)
Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-13-204М, стратегічний маркетинг, категорії стратегічного маркетингу, класифікація маркетингових стратегій, маркетингове середовище підприємства, мікросередовище, макросередовище, фактори макросередовища, сили конкуренції, SWOT- аналіз
Шифр: 06-13-204М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 12 Серп 2021 11:40
Останні зміни: 12 Серп 2021 11:40
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/20932
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року