06-13-24S Мальчик, М. В. та Веретін, Л. С. (2021) Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг відносин» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) освітнього ступеня, спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]
Text
маркетинг відносин_2021.pdf Download(968kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Маркетинг відносин» формує у студентів теоретичні знань і практичні навички в аспекті маркетингу відносин. Метою викладання дисципліни є пізнання теоретичних та методичних основ маркетингу відносин, нових підходів щодо управління маркетингом, орієнтованого на створення довгострокових взаємовигідних відносин із ключовими партнерами й споживачами на ринку товарів і послуг. Основні цілі: •надання студентам знань про загальні поняття й принципи маркетингу відносин; •розкриття базових положень сутність внутрішнього маркетингу, основні етапи його впровадження; моделі управлінських відносин в організації; особливості управління відносинами «Працівник – Клієнт»; •формування практичних навичок з проведення оцінки й організації програми підвищення лояльності клієнтів, особливостей проведення маркетингу відносин у мережевій (Internet) економіці.
Title in English
SYLLABUS Marketing relationship ВК2.1 Code in Educational Program Educational level: master's (second) 07 Field of knowledge: Management and administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-24S, маркетинг відносин |
Шифр: | 06-13-24S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 22 Вер 2021 10:15 |
Останні зміни: | 27 Вер 2021 09:07 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/21466 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року