06-13-25S Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2021) Силабус навчальної дисципліни "Менеджмент продажів" для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]
Text
06-13-25S (2).pdf Download(374kB) |
Анотація
Сучасною тенденцією розвитку економіки є її еволюція в економіку споживача. Процеси, що відбуваються на споживчому ринку привели до змін покупця, який стає більш вимогливим, оскільки має можливість вибору не тільки товару, а й продавця, здатного забезпечити реалізацію очікуваного рівня споживчих переваг. В таких умовах переваги отримують ті суб'єкти торгівлі, які освоюють ринкові механізми менеджменту продажів. Сучасні технології продажів, побудовані на принципово іншому відношенні до покупця, зумовили зростання потреби у фахівцях з управління продажами.
Title in English
SYLLABUS Sales management ВК 2.2. Code in Educational Program Educational level: Master’s (second) 07 Fields of knowledge Management and administration 075 Speciality Marketing Educational Program: Marketimg
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-25S, менеджмент, продажі |
Шифр: | 06-13-25S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | Тарасюк Наталія Віталіївна |
Дата внесення: | 01 Жов 2021 12:18 |
Останні зміни: | 01 Жов 2021 12:18 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/21616 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року