06-13-29S Коротун, О. П. (2021) Силабус навчальної дисципліни "Маркетинг сфери туризму та гостинності" для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Готельно-ресторанна справа» спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа. [Силабус]
Text
06-13-29S.pdf Download(508kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна "Маркетинг сфери туризму та гостинності" є нормативною дисципліною для підготовки студентів спеціальності "Готельно-ресторанна справа" з галузі знань 24 "Сфера обслуговування" денної та заочної форм навчання, і викладається згідно з навчальним планом підготовки студентів за освітнім рівнем "бакалавр". Метою дисципліни "Маркетинг сфери туризму та гостинності" є формування сучасної системи поглядів і спеціальних знань у галузі маркетингу туризму та індустрії гостинності, набуття практичних навичок щодо просування туристичного продукту на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективності діяльності підприємств туристичної індустрії. Закономірності розвитку маркетингу туристичної індустрії в ринкових умовах, система маркетингу туристичних та готельно-ресторанних підприємств. Завданням дисципліни "Маркетинг сфери туризму та гостинності" є засвоєння теоретичних та організаційних основ маркетингу, розуміння сутності організації та взаємозв’язку її внутрішніх елементів та зовнішнього середовища, розуміння системи методів маркетингу. У результаті вивчення дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» студент повинен: знати: методи маркетингового ціноутворення у туризмі та готельно-ресторанній справі; методи і нормативну основу реклами туристичних продуктів та готельно-ресторанних послуг; методи стимулювання продажу; методи пропаганди туристичних продуктів та готельно-ресторанних послуг; методи стимулювання збуту; процеси управління каналами розподілу. вміти: коригувати обсяги, асортимент і ціни за одиницю послуг, які надаються, досліджуючи і прогнозуючи сезонні коливання, використовуючи методики визначення сезонних коливань, методи прогнозування та структуру витрат на одиницю послуг; організовувати підготовку, презентацію і поширення спеціалізованої інформації, використовуючи рекламні та PR технології; формувати попит і просувати туристичні продукти та готельно-ресторанні послуги на ринку за результатами маркетингових досліджень і рекламної діяльності; приймати рішення щодо каналів реалізації туристичного продукту на основі вивчення можливостей потенційних комерційних партнерів на засадах дотримання основ господарського і міжнародного права, вести документообіг і проводити ділові перемовини; стимулювати збут туристичних продуктів та готельно-ресторанних послуг, використовуючи методи і прийоми, стимулювання попиту і принципи мотивації збутової діяльності, нерекламні методи просування; здійснювати пошук перспективних партнерів зі збуту туристичного продукту, використовуючи основні форми продажу туристичного продукту, схеми просування продукту туроператора, методи і нормативні основи. Програмний матеріал теоретичного курсу рекомендується вивчати в порядку, передбаченому методичними вказівками.
Title in English
SYLLABUS Тourism and hospitality marketing ЦПП 2.6 Code in Educational Program Educational level: bachelor (first) 24 Fields of knowledge Service sector 241 Speciality Tourism Educational Program: Hotel and Restaurant Affairs
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-29S, маркетинг сфери туризму |
Шифр: | 06-13-29S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 241 Готельно-ресторанна справа |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 05 Лист 2021 13:42 |
Останні зміни: | 05 Лист 2021 13:42 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/22012 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року