06-10- 65S Сухаревська, Г. В. (2021) Силабус навчальної дисципліни «Менеджмент і маркетинг ЗМІ» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 061 «Журналістика» галузі знань 06 «Журналістика». [Силабус]
Text
06-10-65S.pdf Download(457kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Менеджмент і маркетинг ЗМІ» передбачає ознайомлення студентів із основними складниками комплексу менеджменту і маркетингу з урахуванням сучасного стану й тенденцій розвитку українського й міжнародного медіаринків, а також вивчення маркетингових досліджень як бази для розробки стратегічних і тактичних рішень, типології маркетингових стратегій на медіаринках та їх зв'язків із бізнес-стратегіями компаній, особливостей брендингу у сфері мас-медіа з урахуванням специфіки брендів корпоративного рівня (медіахолдингів, телерадіокомпаній тощо), брендів ЗМІ, брендів їх медіапродукції, ключових рішень у сфері цінової політики споживчого й рекламного ринків, особливостей організації дистрибуції медіапродукції з урахуванням мінливого медійного середовища. Мета вивчення дисципліни «Менеджмент і маркетинг ЗМІ» ─ формувати у студентів-журналістів теоретичні знання особливостей управлінської діяльності медіа як соціальною системою та виробництвом, про маркетингові завдання медіапідприємств, засоби й інструменти їх розв'язання, медіабрендинг, особливості дистрибуції медіапродукції; поєднати оволодіння теорії з виробленням навичок практичного застосування прийомів і засобів менеджменту й маркетингу. Основні завдання: - ознайомити студентів-журналістів із поняттям «медіаменеджмент»; - структурувати накопичений в країні та за її межами досвід роботи у сфері менеджменту медіа; - висвітлити особливості реалізації концепцій та принципів менеджменту в медіа; - висвітлити завдання медіаменеджменту; - забезпечити осмислення студентами стилів керівництва; - основних умінь і професійних якостей керівника особистісно зумовлених правил менеджменту; - ґрунтовно висвітлити чільні прийоми, засоби здійснення менеджменту в медіа; - формувати комплексні уявлення про маркетингові завдання медіапідприємств; - розвивати навички стратегічного маркетингового аналізу й планування; - формувати й розвивати навчальні компетенції в галузі брендингу; - формувати уміння розробки комунікаційних кампаній із просування ЗМІ та їх продуктів на медіаринку; - формувати уявлення про практику дистрибуції медіапродукції, принципи ціноутворення.
Title in English
SYLLABUS Media management and marketing ОК26 Code in Educational Program Educational level: Bachelor’s (first) 06 Field of knowledge: Journalism 061 Field of study: Journalism Educational Program: Journalism
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-10-65S, менеджмент, маркетинг ЗМІ |
Шифр: | 06-10- 65S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 6 Журналістика Шифр галузі знань > 6 Журналістика > 61 Журналістика |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Українознавства |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 17 Груд 2021 11:15 |
Останні зміни: | 17 Груд 2021 11:15 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/22278 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року