Гончаров, С. М. (2009) Маркетинг: практикум: вправи, ситуації, тести. НУВГП, Рівне, Україна.
|
Text
111 zah.pdf Download(7MB) | Перегляд |
Анотація
У навчальному посібнику наведено вправи, ситуації, контрольні завдання, тренінгові тести, питання гарантованого рівня знань, які сприяють засвоєнню теоретичних аспектів системи маркетингу. Їх виконання дає змогу творчо осмислити теоретичний матеріал, а наведені відповіді – перевірити себе. Посібник відповідає вимогам кредитно-модульної системи навчання й адресовано студентам економічних спеціальностей ВНЗ, слухачам системи перекваліфікації, працівникам служб маркетингу
Тип елементу : | Книга |
---|---|
Ключові слова: | маркетинг |
УДК: | 339.138 (075.8) |
ББК: | 65.290-2 |
Авторський знак: | Г 65 |
Бібліографічний опис: | Гончаров С. М. Маркетинг: практикум: вправи, ситуації, тести : навч. посіб. / С. М. Гончаров. – Рівне : НУВГП, 2009. – 206 с. |
Тематики: | Навчальні видання > Навчальний посібник |
Користувач, що депонує: | А. С. Мельник |
Дата внесення: | 04 Черв 2015 11:12 |
Останні зміни: | 22 Лип 2016 07:05 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/2231 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року