01-05-206М Конарівська, О. Б. та Романів, О. Я. (2021) Методичні вказівки до виконання практичних робіт з навчальної дисципліни «Організація підприємницької діяльності в туризмі» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Конструктивна географія, управління водними та мінеральними ресурсами» спеціальності 106 «Географія» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
01-05-206M.pdf Download(501kB) |
Анотація
Практична робота студентів є найважливішим видом навчального заняття, під час якого здійснюється організація засвоєння студентами теоретичних положень навчальної дисципліни «Організація підприємницької діяльності в туризмі», виконуються спеціально сформульовані завдання, формуються у них вміння і навички практичного застосування цих теоретичних положень. Мета практичних робіт – сприяння засвоєнню навчальної програми дисципліни «Організація підприємницької діяльності в туризмі» в повному обсязі, отримання студентами теоретичних знань, здобуття навичок самостійної практичної діяльності, набуття умінь самостійно працювати з навчальною, спеціальною літературою та статистичними матеріалами, робити узагальнення та висновки. Мета виконання практичних робіт – набуття теоретичних знань майбутніми фахівцями для вирішення практичних задач, які спрямована на формування в студентів сучасного економічного мислення, глибокого розуміння комплексу проблем господарювання в туризмі, а також у набутті вмінь і практичних навичок економічної діяльності. У результаті виконання практичних робіт з дисципліни «Організація підприємницької діяльності в туризмі» студент повинен: знати: предмет, об’єкт і завдання організації підприємницької діяльності в туризмі; економічні основи туристичної діяльності; сутність та особливості підприємницької діяльності в туризмі; правові основи організації туристичного бізнесу в Україні; сутність підприємницької стратегії в розвитку туризму; поняття, складові та формування туристичного продукту; порядок створення та організація діяльності туристичного підприємства; основи управління туристичним підприємством; маркетингову та цінову політику підприємств туристичного бізнесу; основи реклами в туристичному бізнесі; формування та розподіл прибутку туристичних підприємств в Україні.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 01-05-206М, організація підприємницької діяльності в туризмі |
Шифр: | 01-05-206М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття |
Тематики: | Шифр галузі знань > 10 Природничі науки > 106 Географія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут водного господарства та природооблаштування > Геології та гідрології |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 29 Груд 2021 11:12 |
Останні зміни: | 29 Груд 2021 11:12 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/22380 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року