Методичні вказівки до виконання практичних робіт з навчальної дисципліни «Туристичний менеджмент, маркетинг та страхування» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Конструктивна географія, управління водними та мінеральними ресурсами» спеціальності 106 «Географія» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

01-05-201М Романів, О. Я. (2021) Методичні вказівки до виконання практичних робіт з навчальної дисципліни «Туристичний менеджмент, маркетинг та страхування» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Конструктивна географія, управління водними та мінеральними ресурсами» спеціальності 106 «Географія» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
01-05-201M.pdf

Download(1MB)

Анотація

Туризм – галузь економіки, що включає у себе діяльність туристичних організаторів, агентів і посередників. Україна є туристично привабливою країною й має всі передумови для розвитку туризму як пріоритетної галузі економіки. При інтенсивному розвитку туризму зростає роль фахівців з управління туристично-сервісними організаціями – менеджерів як керівників організацій, маркетологів, страхових агентів. Їх управлінські рішення забезпечують стійкий розвиток туризму. Компетентність фахівців визначається не тільки прийняттям обґрунтованих і об’єктивних рішень на основі визначених цілей, але й реалізацією та контролюванням рішень в ситуаціях виключної складності та непередбачуваності в ринкових умовах. Тому від працівників сучасної туристичної сфери вимагаються риси професійної компетентності, високого рівня обізнаності в питаннях менеджменту, маркетингу і страхування, професійне розуміння інноваційних процесів і новітніх технологій у цих сферах. Отже, актуальність вивчення навчальної дисципліни зумовлена об’єктивними потребами ринкової економіки і появою нових процесів на ринку туристичної індустрії. Предметом вивчення навчальної дисципліни є загальні закономірності, принципи розвитку менеджменту, маркетингу та страхування в туризмі. Мета навчальної дисципліни полягає у вивченні сутності основних понять, категорій і методологічних аспектів туристичного менеджменту, маркетингу та страхування з урахуванням особливостей функціонування й розвитку туристичної галузі в умовах ринкових відносин; наданні майбутнім фахівцям-географам відповідних навичок і вмінь реалізації управлінських ідей та результатів праці на користь туристичного бізнесу та суспільства. Курс передбачає формування у студентів сучасного системного економічного мислення в царині менеджменту, маркетингу та страхування з урахуванням галузевої специфіки туристичної індустрії, підготовку фахівців, спроможних забезпечити високий рівень ефективності системи управління та конкурентоспроможність туристичної організації та туристичної дестинації в умовах ринкової економіки.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 01-05-201М, туристичний менеджмент, маркетинг, страхування
Шифр: 01-05-201М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: Шифр галузі знань > 10 Природничі науки > 106 Географія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут водного господарства та природооблаштування > Геології та гідрології
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Дата внесення: 30 Груд 2021 11:28
Останні зміни: 30 Груд 2021 11:28
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/22387
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року