АНАЛІЗ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОЧІКУВАНЬ КОРИСТУВАЧІВ ВЕБ-ЗАСТОСУНКІВ НА ПРИКЛАДІ ОНЛАЙН АПТЕКИ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Бачишина, Л. Д. та Кундеренко, Д. І. та Bachyshyna, L. D. та Kunderenko, D. І. (2021) АНАЛІЗ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОЧІКУВАНЬ КОРИСТУВАЧІВ ВЕБ-ЗАСТОСУНКІВ НА ПРИКЛАДІ ОНЛАЙН АПТЕКИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(93)). с. 300-315.

[img] Text
Vt9322 (1).pdf

Download(239kB)

Анотація

В сучасному суспільстві швидкими темпами впроваджуються системи зі штучним інтелектом, інтернет-ресурси та он-лайн сервіси у всіх сферах діяльності людства. Карантинні обмеження, пов’язані з пандемією COVID-19, лише підсилюють ці тенденції. Особливим попитом користуються ресурси для он-лайн замовлень товарів. Доцільним є детальний аналіз найбільш успішних проектів веб додатків з продажу товарів та послуг в Україні, а також оцінка переваг та недоліків застосування веб додатків та мобільних застосунків і моделювання найбільш ймовірного сценарію їх розвитку. Метою роботи є збір актуальної інформації щодо вимог та очікувань потенційних споживачів он-лайн сервісів та проведення емпіричного дослідження з ціллю виявити основні вимоги до подібних продуктів з боку різних зацікавлених сторін. Здійснено он-лайн анкетування кількох сотень респондентів. За результатами анонімного анкетування встановлено, що три четвертих респондентів помічають різницю в контенті онлайн-ресурсу в залежності від пристрою доступу до них (мобільного телефона, персонального комп’ютера, тощо). Визначено, що належна адаптація контенту у відповідності до потреб авторизованого відвідувача може бути реалізована лише частково, оскільки лише половина респондентів готова вводити персональні дані на тих сайтах, де планують бути постійними покупцями. Купівельна поведінка користувачів мобільних пристроїв відрізняється від купівельної поведінки користувачів персональних комп’ютерів. Розробникам онлайн-сервісів потрібно враховувати те, що їх клієнти не завжди позитивно приймуть пропозицію завантажити мобільний додаток.

Title in English

WEB-SITE’S USERS’ EXPECTATIONS TRANSFORMATION BASED ON ONLINE PHARMACY

English abstract

Systems with integrated Artificial intelligence, various Internet resources and online services are being rapidly introduced with a fast pace to all the areas of contemporary human life. Quarantine limitations caused by COVID-19 enhanced mentioned trends. Online resources enabling customers to place orders are in high demand. Detailed analysis of the most successful web application projects offering goods and services retail is relevant, along with assessment of pros and cons of web and mobile application, including modelling its most probable development. Collecting actual data concerning demands and expectations of prospect customers of the online services providers along with empirical research conducted to identify typical requirements to such products of various stakeholders. Applied methods include analysis, synthesis and comparison, as well as statistical data processing. Several publications discussing purchasing behaviour of mobile and web applications uses have been systematized and examined. Conducted online survey included several hundreds of participants. According to the results of an anonymous survey, it was found that three quarters of the respondents notice a difference in the content of an online resource depending on the device for accessing them (mobile phone, personal computer, etc.). It was determined that the proper adaptation of content in accordance with the needs of an authorized visitor can only be partially realized, since only half of the respondents are ready to enter personal data on those sites where they plan to be regular customers. The purchasing behaviour of mobile phone users is different from the purchasing behaviour of personal computer users. Online services developers are to realise that their customers may hesitate to download an app and find it annoying.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: онлайн-сервіс; контент; поведінкові відмінності користувачів; адаптивний дизайн; конкурентоспроможність; оnline service; content; user's behavioural differences; adaptive design; competitiveness
УДК: 004.94
Бібліографічний опис: Бачишина Л. Д. Аналіз трансформації очікувань користувачів веб-застосунків на прикладі онлайн аптеки / Л. Д. Бачишина, Д. І. Кундеренко // Вісник НУВГП. Технічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2021. - Вип. 1(93). - С. 300-315.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Технічні науки" > 2021 > Вісник 1
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Технічні науки" > 2021
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 24 Січ 2022 19:33
Останні зміни: 24 Січ 2022 19:33
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/22672
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року