Силабус навчальної дисципліни "Ринок туристичних послуг" для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою "Туризм" спеціальності 242 "Туризм"

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

05-08-040S Коротун, С. І. та Конарівська, О. Б. (2022) Силабус навчальної дисципліни "Ринок туристичних послуг" для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою "Туризм" спеціальності 242 "Туризм". [Силабус]

[img] Text
05-08-040s.pdf

Download(472kB)

Анотація

Дисципліна «Ринок туристичних послуг» вивчає геопросторові аспекти розвитку туризму, специфіку формування та механізми функціонування територіальних ринків туристичних послуг різного ієрархічного рівня. Метою курсу є вивчення національного ринку туристичних послуг, приділивши значну увагу структурам і типології національних ринків як складових світового туристичного процесу, закономірностям їх формування, функціонування та територіальної організації. Для засвоєння студентами програмного матеріалу передбачені індивідуальні завдання: виконання навчальних завдань, за змістом діяльності наближених до професійних (аналіз динаміки внутрішнього туризму, структури міжнародних туристичних потоків України, рівня і структури споживання туристичних послуг у світи, в Україні, розробка турів та ін.); опрацювання законодавчих і нормативних актів, навчальної літератури періодичних видань. Студент повинен знати:  теорію, методологію і методику дослідження геопросторових аспектів розвитку ринку туристичних послуг;  механізм та закономірності його функціонування і територіальну організацію на різних ієрархічних рівнях;  структурно-типологічні ознаки туристичного ринку, принципи його сегментації;  умови та чинники формування і територіальну організацію індустрії туризму як основу розвитку національного ринку туристичних послуг;  фактори, що впливають на попит та пропозиції в туризмі;  cтруктурно-логічну схему геопросторового дослідження туристичного ринку;  принципи ціноутворення туристичного продукту;  методику макрорегіональних досліджень туристичного ринку;  методику дослідження національного туристичного ринку;  методику геомаркетингового аналізу туристичного підприємства;  умови та чинники формування попиту туристичного ринку;  класифікацію турів. вміти:  розробляти тури;  аналізувати ринок туристичних послуг;  проводити сегментація туристичного ринку за різними критеріями;  проводити розрахунок собівартості туристичного продукту;  опрацьовувати законодавчі і нормативні акти, навчальну літературу періодичних видань. Навчальна програма розрахована на студентів, які навчаються за освітньо-кваліфікаційними програмами підготовки магістрів.

Title in English

SYLLABUS Market of tourist services ЦЗП 2.02 Code in Educational Program Educational level: Master’s (second) 24 Fields of knowledge Service sector 242 Speciality Tourism Educational Program: Tourism

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 05-08-040S, ринок туристичних послуг
Шифр: 05-08-040S
Тематики: Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування
Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм
Підрозділи: Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Туризму та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 11 Лют 2022 11:23
Останні зміни: 11 Лют 2022 11:23
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/22972
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року