05-08-040S Коротун, С. І. та Конарівська, О. Б. (2022) Силабус навчальної дисципліни "Ринок туристичних послуг" для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою "Туризм" спеціальності 242 "Туризм". [Силабус]
Text
05-08-040s.pdf Download(472kB) |
Анотація
Дисципліна «Ринок туристичних послуг» вивчає геопросторові аспекти розвитку туризму, специфіку формування та механізми функціонування територіальних ринків туристичних послуг різного ієрархічного рівня. Метою курсу є вивчення національного ринку туристичних послуг, приділивши значну увагу структурам і типології національних ринків як складових світового туристичного процесу, закономірностям їх формування, функціонування та територіальної організації. Для засвоєння студентами програмного матеріалу передбачені індивідуальні завдання: виконання навчальних завдань, за змістом діяльності наближених до професійних (аналіз динаміки внутрішнього туризму, структури міжнародних туристичних потоків України, рівня і структури споживання туристичних послуг у світи, в Україні, розробка турів та ін.); опрацювання законодавчих і нормативних актів, навчальної літератури періодичних видань. Студент повинен знати: теорію, методологію і методику дослідження геопросторових аспектів розвитку ринку туристичних послуг; механізм та закономірності його функціонування і територіальну організацію на різних ієрархічних рівнях; структурно-типологічні ознаки туристичного ринку, принципи його сегментації; умови та чинники формування і територіальну організацію індустрії туризму як основу розвитку національного ринку туристичних послуг; фактори, що впливають на попит та пропозиції в туризмі; cтруктурно-логічну схему геопросторового дослідження туристичного ринку; принципи ціноутворення туристичного продукту; методику макрорегіональних досліджень туристичного ринку; методику дослідження національного туристичного ринку; методику геомаркетингового аналізу туристичного підприємства; умови та чинники формування попиту туристичного ринку; класифікацію турів. вміти: розробляти тури; аналізувати ринок туристичних послуг; проводити сегментація туристичного ринку за різними критеріями; проводити розрахунок собівартості туристичного продукту; опрацьовувати законодавчі і нормативні акти, навчальну літературу періодичних видань. Навчальна програма розрахована на студентів, які навчаються за освітньо-кваліфікаційними програмами підготовки магістрів.
Title in English
SYLLABUS Market of tourist services ЦЗП 2.02 Code in Educational Program Educational level: Master’s (second) 24 Fields of knowledge Service sector 242 Speciality Tourism Educational Program: Tourism
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 05-08-040S, ринок туристичних послуг |
Шифр: | 05-08-040S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Туризму та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 11 Лют 2022 11:23 |
Останні зміни: | 11 Лют 2022 11:23 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/22972 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року