Методичні вказівки до семінарських занять та самостійного вивчення з навчальної дисципліни «Теорія і методика організації психотренінгу»» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня» за освітньо-професійною програмою "Психологія" спеціальності 053 «Психологія» денної і заочної форми навчання

Downloads

Downloads per month over past year

07-03-356М Ставицький, О. О. and Ставицька, О. Г. (2022) Методичні вказівки до семінарських занять та самостійного вивчення з навчальної дисципліни «Теорія і методика організації психотренінгу»» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня» за освітньо-професійною програмою "Психологія" спеціальності 053 «Психологія» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
07-03-356М.pdf

Download(767kB)

Abstract

В сучасних умовах активного входження України в європейський освітній простір гостро актуалізується потреба модернізації освітньої системи, зокрема в контексті застосування прикладних технологій психологічної науки. Для професійного психолога, особливо для психолога украй важливо навчитися створювати тренінгові програми для різних категорій замовників, з урахуванням вікових, професійних, статевих та інших особливостей. Крім того, психологічний тренінг не може бути «широкого спектру дії». Кожна з тренінгових програм спрямована на формування, розвиток або корекцію певної сторони особистості, самосвідомості, поведінки та ін. Навики та уміння створювати програми, виходячи з вимог ситуації, проблематики клієнтів, специфіки роботи – необхідна професійна якість психолога. Для того щоб навчитися створювати програми психологічного тренінгу, необхідно засвоїти і узагальнити існуючий досвід практичної (тренінгової) роботи, накопичений у даній сфері зарубіжними і вітчизняними психологами. Термін «тренінг» (від англ. train, training) має ряд значень: навчання, виховання, тренування, дресирування. Подібна багатозначність властива і науковим визначенням тренінгу. Ю.М. Ємельянов визначає його як групу методів розвитку здібностей до навчання і оволодіння будь-яким складним видом діяльності . Тренінг визначається і як спосіб перепрограмування моделі управління поведінкою і діяльністю людини. Є визначення тренінгу як частини планованої активності організації, направленої на збільшення професійних знань і умінь, або на модифікацію атитюдів і соціальної поведінки персоналу способами, що поєднуються з цілями організації й вимогами діяльності.

Item Type: Методичне забезпечення
Uncontrolled Keywords: 07-03-356М, психотренінг
Шифр: 07-03-356М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Вивчення дисципліни
Subjects: Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки
Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки > 53 Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін
Depositing User: libr_1 Г. Д. Колюхова
Date Deposited: 23 Mar 2022 15:21
Last Modified: 23 Mar 2022 15:21
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/23218

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year