Коноплицька, А. І. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГЕЙМІНГУ. Студентський вісник НУВГП (2(16)). с. 110-112.
Text
Вісник_Вип.2(16)2021_Коноплицька А.І. (1).pdf Download(154kB) |
Анотація
В статті здійснено аналіз перспектив розвитку хмарного геймінгу, характеристики технології, властивості хмарної моделі використання сервісів, позитивні та негативні сторони хмарного геймінгу. Також розглянуто можливості розвитку та впровадження нових методів запобігання проблем використання хмарного геймінгу.
English abstract
The article analyzes the prospects for the development of cloud gaming, the characteristics of the technology, the properties of the cloud model for using services, the positive and negative aspects of cloud gaming. The possibilities of the development and implementation of new methods of preventing the problems of using cloud gaming are also considered.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | cloud-геймінг, хмарна модель, інтернет, комп’ютерні ігри, комп’ютер, cloud gaming, cloud model, internet, computer games |
УДК: | 004.77 |
Бібліографічний опис: | Коноплицька А. І. Використання хмарних технологій у геймінгу / А. І. Коноплицька // Студентський вісник НУВГП : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2021. - Вип. 2(16). - С. 110-112. |
Тематики: | Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2021 Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2021 > Випуск 2 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 30 Трав 2022 09:23 |
Останні зміни: | 30 Трав 2022 09:23 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/23525 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року