CТРУКТУРА ТА ФУНКЦІОНАЛ ПРЕССЛУЖБИ РІВНЕНСЬКОЇ ОДА: СПРИЯННЯ ФОРМУВАННЮ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА ТА ЕКОНОМІЧНІЙ ТРАНСФОРМАЦІЇ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Боднарська, А. І. та Якимчук, А. Ю. та Bodnarska, A. I. та Yakymchuk, A. Y. (2021) CТРУКТУРА ТА ФУНКЦІОНАЛ ПРЕССЛУЖБИ РІВНЕНСЬКОЇ ОДА: СПРИЯННЯ ФОРМУВАННЮ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА ТА ЕКОНОМІЧНІЙ ТРАНСФОРМАЦІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(96)). с. 3-15.

[img] Text
Ve961 (1).pdf

Download(264kB)

Анотація

Відомо, що значення цифрової економіки постійно збільшується у розвинених державах світу. Зокрема, це підтверджує щорічне зростання ВВП країн від 7% до майже 20%. Нині цифрова економіка функціонує у таких державах, як США і Китай, які володіють 90% капіталізації світового ринку цифрових технологій і налічують 70 найбільших цифрових платформ світу. За оцінками економістів і експертів, частка цифрової економіки у ВВП США становить 6,9–21, 6%, а у ВВП Китаю аж 6–30%. Варто також зауважити, що в останні роки лідером серед країн у збільшенні частки доданої вартості сектору ІКТ у ВВП залишається Тайвань (провінція Китаю) – 2,0%. Найбільші темпи мають такі країни Європи як Німеччина, Польща, Сербія, Кіпр, Ісландія, Ірландія. Все це свідчить про необхідність формування цифрового суспільства і в Україні, впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на рівні органів державної влади та місцевого самоврядування, а особливо на рівні областей. Саме тому науковий і практичний інтерес становить дослідження діяльності пресслужби Рівненської ОДА, яка має низку позитивних результатів у сфері цифровізації й трансформації. З цих позицій у роботі досліджено повноваження та структуру цього органу, запропоновано шляхи поліпшення його діяльності у сфері сприяння формуванню цифрового суспільства. Суспільство вимагає оперативного, регулярного, зрозумілого та чіткого інформування про діяльність влади. Натомість прессекретарі та департаменти, управління, відділи інформації й комунікації можуть працювати як герої казки «Лебідь, Щука і Рак». Це виявляється у тому, що вони не лише реагують на запити ЗМІ чи громадян по-різному, а продукуючи кожен власні новини й створюючи свої власні, і, на їхню думку, ексклюзивні інформаційні приводи. А регулярне, оперативне висвітлення актуальної інформації про різні аспекти роботи створює імідж й зміцнює репутацію установи. В очах суспільства Департаменти, управління, відділи інформації та комунікації та прессекретар представляють владу, і дії кожного позначаються на репутації всіх. Та головною спрямованістю інформаційної діяльності обох «дійових осіб» в інформаційному полі мають бути: забезпечення громадян вчасною, точною, об’єктивною й повною інформацією про свою діяльність; створення впевненості, що всі інституції у сфері влади є відкритими, доступними і підзвітними громадянам; влада виконує свої функції ефективно та легально, враховуючи інтереси й проблеми людей у процесі розвитку ініціатив і планування програм розвитку територій. Другий і не менш важливий аспект комунікаційної діяльності – робота в умовах кризової комунікації. Завдання працівників пресслужб тут – швидко зреагувати у випадку, коли в інформаційному полі з’явилася інформація, яка шкодить репутації влади або коли іноді поширюється неправдива інформація.

Title in English

STRUCTURE AND FUNCTIONAL OF THE PRESS OFFICE OF THE RIVNE ODA: PROMOTION OF THE FORMATION OF DIGITAL SOCIETY AND ECONOMIC TRANSFORMATION

English abstract

Society requires prompt, regular, clear and concise information about work activity. Instead, secretaries and institutions, departments, information and communication departments can work as "Swan, Pike and Cancer". This is manifested in the fact that they not only respond to the requests of the media or citizens in different ways, but also produce their own news and create exclusive news items. Moreover, regular, prompt coverage of relevant information on various aspects of work creates an image and strengthens the reputation of the establishment. From the side of society, departments, offices, information and communication departments and the press secretary represent power, and everyone's actions affect everyone's reputation. The main focus of information activities of both "actors" in the information field should be: providing citizens with timely, accurate, objective and complete information about their activities; building confidence that all government institutions are open, accessible and accountable to citizens; the government performs its functions efficiently and legally, taking into account the interests and problems of people in the process of developing initiatives and planning government development programs. The second and important aspect of communication activity is work in the conditions of crisis communication. The task of communicators here is to react quickly and be assured that information appears in the information field that damages the reputation of the authorities and when false information is disseminated. In recently years, there has been no increase in the importance of cooperation between media representatives and heads of government institutions. The press often has nobody to turn to to address their concerns. As a result, there have been considerable hurdles in making relevant information accessible to civil society. A number of scientific studies have been published on the topic of the development of digital society, and the introduction of modern information flows through communication technologies. Still, the issue of cooperation between press representatives and state bodies has not been given sufficient attention.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: цифровізація; департамент; пресслужба; інформація; комунікації; ЗМІ; прессекретар; Department; press service; information; communications; mass media; press secretary
УДК: 333.1:321
Бібліографічний опис: Боднарська А. І. Cтруктура та функціонал пресслужби Рівненської ОДА: сприяння формуванню цифрового суспільства та економічній трансформації / А. І. Боднарська, А. Ю. Якимчук // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2021. - Вип. 4(96). - С. 3-15.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2021 > Вісник 4
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2021
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 01 Черв 2022 14:37
Останні зміни: 01 Черв 2022 14:37
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/23583
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року