Shcherbakova, A. S. та Щербакова, А. С. (2021) ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНЦІЇ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(96)). с. 377-386.
Text
Ve9631 (1).pdf Download(625kB) |
Анотація
У статті обґрунтовано, що розвиток світової економіки нерозривно пов’язаний із поширенням Інтернету та цифровізацією бізнес-процесів. Використання електронних засобів зв'язку стає однією з ключових умов виживання компаній в умовах жорсткої конкуренції. У статті розглядаються підходи до визначення поняття «електронний бізнес». Відповідно до одного з підходів, автори трактують електронний бізнес як підприємницьку діяльність, яка здійснюється лише з використанням Інтернету. Інший підхід більш універсальний. У ньому поєднано погляди авторів на електронний бізнес як сучасні бізнес-процеси, що здійснюються за допомогою інформаційно-телекомунікаційних технологій. Запропоновано концепцію структури електронного бізнесу, який складається з таких елементів: Інтранет (внутрішні інструменти для електронного обміну даними); Екстранет (зовнішні інструменти для електронного обміну даними з партнерами); Інтернет (електронна комерція). У роботі обґрунтовується, що інновації є невід'ємною частиною електронного бізнесу та електронної комерції, але український бізнес має незначний досвід використання інноваційних можливостей електронного бізнесу і, як наслідок, програє в конкурентній боротьбі. В роботі встановлено, що електронна економіка відкрила для бізнесу можливості генерувати нові ідеї на основі оперативного аналізу бізнес-аналітики та швидкого зворотного зв’язку з клієнтами, дозволяючи компаніям реагувати на інноваційні очікування потенційних клієнтів. Так сформувалися нові ринки: месенджери, онлайн-пошук, онлайн-реклама, онлайн-комерція, електронний коучинг, електронне навчання тощо. В статті розкрито основні переваги електронного бізнесу та тенденції в електронній комерції.
Title in English
E-BUSINESS TECHNOLOGIES AS A TOOL OF COMPETITION IN MODERN SOCIETY
English abstract
In the article, it has been grounded that the development of the world economy has been inextricably linked with the spread of the Internet and the digitalization of business processes. Using the electronic means of communication is becoming one of the key conditions for the companies' survival in conditions of fierce competition. The article deals with approaches to defining the „e-business”. The concept of e-business structure has been proposed. In the paper, has been justified that innovation is an integral part of e-business and e-commerce, but Ukrainian businesses have little experience in using the innovative capabilities of e-business and, as a result, lose in the competition. The main advantages of e-business and trends in e-commerce have been proposed.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | e-business; innovation; management; digitalization; competitiveness; e-commerce; електронний бізнес; інновації; управління; цифровізація; конкурентоспроможність; електронна комерція |
УДК: | 658.849 |
Бібліографічний опис: | Shcherbakova A. S. E-business technologies as a tool of competition in modern society / A. S. Shcherbakova // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2021. - Вип. 4(96). - С. 377-386. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2021 > Вісник 4 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2021 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 14 Черв 2022 12:03 |
Останні зміни: | 14 Черв 2022 12:03 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/23646 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року