Силабус освітньої компоненти «Інженерна та комп’ютерна графіка» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Біотехнології, біоробототехніка та біоенергетика», спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

02-05-15S Козяр, М. М. (2022) Силабус освітньої компоненти «Інженерна та комп’ютерна графіка» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Біотехнології, біоробототехніка та біоенергетика», спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія». [Силабус]

[img] Text
02-05-15S.pdf

Download(1MB)

Анотація

Складовою формування професійної компетентності за спеціальністю «Біотехнології та біоінженерія» є вивчення освітньої компоненти «Інженерна та комп’ютерна графіка», яка відноситься до циклу фахової підготовки бакалаврів за освітньою програмою «Біотехнології, біоробототехніка та біоенергетика» і вивчається на 1 курсі. Вивчення даної освітньої компоненти дає можливість здобувачам вищої освіти опанувати основні правила виконання технічних креслеників відповідно до вимог національних та міжнародних стандартів, теми програми сприяють розвитку у бакалаврів просторової уяви і логічного мислення, дають знання з геометричного моделювання об’єктів простору графічними образами та за допомогою САПР. Отримані під час вивчення освітньої компоненти «Інженерна та комп’ютерна графіка» знання, уміння та навички слугуватимуть базою для подальшого удосконалення професійної компетентності бакалаврів при вивченні фахових дисциплін. Мета навчальної освітньої компоненти _ формування у бакалаврів графічних компетенцій (знань щодо концептуальних засад теорії відображення об'єктів на площинах, готовність до використання теоретичних положень в практиці проектної та конструкторської роботи). Цілі освітньої компоненти _ навчити бакалаврів основам виконання та читання технічних креслень відповідно до стандартів, розвинути їх технічне мислення, пізнавальну активність та просторову уяву, навчити застосовувати сучасні методи проектування за допомогою САПР. Під час вивчення освітньої компоненти передбачається, крім традиційних, інноваційні методи та технології навчання, які полягають у моделюванні викладачем змісту, форм і методів навчального процесу відповідно до поставленої мети з використанням новизни, а саме диференційоване, проблемне та контекстне навчання, а також ігрові технології, кредитно-модульні технології, особистісто-орієнтоване навчання, педагогічні програмні засоби (інженерна та комп’ютерна графіка, конструктор, робочі кресленики) тощо.

Title in English

SYLLABUS Engineering and Computer Graphics ОК3 Code in Educational Program Educational level: Bachelor’s (first) 16 Fields of knowledge Chemical and Bioengineering 162 Fields of study: Biotechnology and Bioengineering Educational Program: Biotechnology, Biorobotics and Bioenergy

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 02-05-15S, інженерна, комп’ютерна графіка
Шифр: 02-05-15S
Тематики: Шифр галузі знань > 16 Хімічна та біоінженерія
Шифр галузі знань > 16 Хімічна та біоінженерія > 162 Біотехнології та біоінженерія
Підрозділи: Навчально-науковий механічний інститут > Теоретичної механіки, інженерної графіки та машинознавства
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 22 Черв 2022 14:50
Останні зміни: 22 Черв 2022 14:50
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/23681
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року