06-09-60М Масло, І. М. та Мартинова, Т. І. (2022) Методичні вказівки та навчальні завдання з практичної фонетики (вимова і транскрипція) до практичних занять з навчальної дисципліни «Іноземна мова (англійська)» (рівень володіння мовою А1) для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП всіх форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
06-09-60М.pdf Download(1MB) |
Анотація
Освітній процес спрямований на формування і розвиток базових та предметних компетентностей особистостей студентів. Основним напрямком цього процесу є компетентнісний підхід до навчання, який забезпечує формування та розвиток умінь і навичок студентів з лінгвістичної (лексичної, граматичної, фонетичної), загальнонавчальної та мовленнєвої (аудіювання, говоріння, читання, письмо) компетентностей. Одним із важливих компонентів іншомовної комунікативної компетентності є фонетична компетентність – здатність до коректного артикуляційного та інтонаційного оформлення висловлювання і розуміння інших. Формування фонетичної компетенції – правильна вимова звуків і звукосполучень англійської мови та фонематичне їх сприймання – є предметом «Методичних вказівок та навчальних завдань з практичної фонетики (вимова і транскрипція) до практичних занять з навчальної дисципліни «Іноземна мова (англійська)» (рівень володіння мовою А1) для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо- професійних програм спеціальностей НУВГП». Метою методичних вказівок та навчальних завдань є: ознайомлення студентів з основними поняттями і категоріями сучасної фонетики англійської мови; формування фонематичного слуху та артикуляційних навичок; окреслення шляхів практичного застосування отриманих знань, умінь та навичок з практичної фонетики англійської мови. Студенти оволодівають основними фонетичними знаннями і правилами, розрізняють фонеми в ізольованому стані та у мовленнєвому потоці, роблять фонетично-фонологічний аналіз. Формуються не лише основи їхньої чіткої і правильної англійської вимови, а й навички транскрипції та поділу слова на склади. Тому завданням методичних вказівок є формування у студентів слухо-вимовних навичок та уміння правильної вимови англійських звуків. Теоретичний матеріал методичних вказівок та навчальних завдань розкриває закономірності й особливості англійської вимови, а фонетичні навички формуються під час виконання комунікативно-спрямованих вправ. Тематика методичних вказівок та навчальних завдань включає: фонетичну будову англійської мови; термінологічний апарат фонетики як науки; принципи класифікації звуків англійської мови; принципи класифікації фонем; артикуляції фонем англійської мови; основні фонетичні процеси англійської мови; структуру складу англійського слова. Методичні вказівки та навчальні завдання допоможуть студентам оволодіти практичними навичками англійської вимови і стануть у нагоді всім, хто планує вивчати англійську мову.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-09-60М, фонетична компетентність, іноземна мова (англійська) |
Шифр: | 06-09-60М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Іноземних мов |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 05 Лип 2022 06:46 |
Останні зміни: | 05 Лип 2022 06:46 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/23740 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року