СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК КОМПОНЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Shcherbakova, A. S. та Suduk, O. Y. та Щербакова, А. С. та Судук, О. Ю. (2021) СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК КОМПОНЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(94)). с. 242-250.

[img] Text
Ve9422 (1).pdf

Download(184kB)

Анотація

В статті обґрунтовано, що соціальна відповідальність має тісний зв’язок із конкурентоспроможністю підприємства. Питання впровадження соціальної відповідальності бізнесу розглянуто не тільки з точки зору проблем соціальної сфери суспільства та необхідності забезпечення соціальних гарантій працюючого населення, а й з позиції використання соціальної відповідальності бізнесу для створення конкурентних переваг для окремого підприємства, налагодження зв’язків з громадськістю та органами центральної і місцевої влади, підтримання позитивного іміджу компанії. В статті проведений аналіз підходів до визначення поняття «соціальна відповідальність». Підкреслено необхідність збалансування соціальних зобов’язань компанії, оскільки вони можуть бути чинити як позитивний, так і негативний вплив на конкурентоспроможність організації. Встановлено, що поняття «соціальна відповідальність» має різне тлумачення в різних наукових роботах, законодавчих актах і нормативних документах і за своєю суттю охоплює багатогранні аспекти ведення бізнесу. Авторами запропоновано визначення конкурентоспроможності та конкурентним перевагам, деталізовано склад техніко-економічних, комерційних та нормативно-правових факторів, що обумовлюють конкурентоспроможність кожного підприємства. Авторами запропоновано комплекс мотиваційних факторів впровадження соціальної відповідальності на підприємстві. Дано опис базового інструментарію впровадження концепції соціальної відповідальності бізнесу, використання якого у різних комбінаціях дозволить кожному управлінцю знайти необхідну комбінацію дій та мотивів створення соціально відповідального бізнесу свого підприємства. Обґрунтовано, що зусилля із просування соціально або суспільно відповідальних кроків є рентабельними, вигідними, з одного боку, вони підвищують прибуток, а з іншого – збагачують підприємство новими стратегічними компетенціями.

Title in English

SOCIAL RESPONSIBILITY AS A COMPONENT OF ENSURING THE ORGANIZATION’S COMPETITIVENESS

English abstract

In the article, it has been grounded that social responsibility is related to the organization’s competitiveness. The main approaches to defining the concept of «social responsibility» have been analyzed. It is established that the concept of «social responsibility» has different interpretations in various scientific papers, legislation, and regulations and in essence, covers the multifaceted business’ aspects. The article proves that competitiveness is influenced by technical and economic, commercial and regulatory factors of the enterprise. The authors propose a set of motivational factors for social responsibility’ implementing at the enterprise. It is grounded that efforts to promoting the socially responsible steps are profitable, efficient; on the one hand, they increase profits, and on the other – enrich the company with new strategic competencies.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: social responsibility; competitiveness; organization; management; innovation; competitive advantages; enterprise, start-up; соціальна відповідальність; конкурентоспроможність; організація; менеджмент; інновація; конкурентні переваги; підприємство; стартап
УДК: 005.35:658.009.12
Бібліографічний опис: Shcherbakova A. S. Social responsibility as a component of ensuring the organizatio’s competitiveness / A. S. Shcherbakova, O. Y. Suduk // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2021. - Вип. 2(94). - С. 242-250.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2021 > Вісник 2
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2021
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 19 Лип 2022 08:22
Останні зміни: 19 Лип 2022 08:22
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/23838
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року