06-13-34S Попко, О. В. (2022) Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг закупівель» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього ступеня, спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]
Text
06-13-34S.pdf Download(1MB) |
Анотація
Дисципліна «Маркетинг закупівель» вивчає маркетинг відносин, який поєднує в єдину систему конкретних виробників, оптову і роздрібну торгівлю з конкретними споживачами, де найбільш активну роль відіграє підприємство, яке здійснює закупівлю. Мета викладання навчальної дисципліни «Маркетинг закупівель» ̶ дати студентам знання про особливості маркетингу закупівлі (зворотного маркетингу) та практичні навички застосування маркетингового інструментарію при закупівлі матеріально-технічних ресурсів. Основні завдання: • сформувати у студентів стійкі знання з теорії маркетингу закупівлі матеріально-технічних ресурсів; • допомогти студентам набути вмінь і навичок щодо обґрунтованого вибору постачальника та здійсненню закупівлі матеріально-технічних ресурсів для виробничого підприємства.
Title in English
SYLLABUS Procurement Marketing, ФП23 Code in Educational Program, Educational level: Bachelor’s (first), 07 Field of knowledge: Management and administration, 075 Field of study: Marketing, Educational Program: Marketing
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-34S, маркетинг, закупівля |
Шифр: | 06-13-34S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 20 Лип 2022 10:18 |
Останні зміни: | 20 Лип 2022 14:08 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/23847 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року