Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з освітньої компоненти «Теорія аргументації» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня за освітньо-науковою програмою підготовки доктор філософії (PhD), галузі знань 08 «Право», спеціальності 081 «Право» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-05-30М Мельничук, Ю. І. (2022) Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з освітньої компоненти «Теорія аргументації» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня за освітньо-науковою програмою підготовки доктор філософії (PhD), галузі знань 08 «Право», спеціальності 081 «Право» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
07-05-30М.pdf

Download(439kB)

Анотація

Освітня компонента «Теорія аргументації» є вибірковою і сприяє формуванню індивідуальної освітньої траєкторії здобувача вищої освіти. Аргументація є універсальною, логіко-методологічною процедурою пошуку, верифікації тверджень, які є підставами суджень щодо значущих подій, їхньої правової оцінки з подальшим розробленням та прийняттям рішень. У сучасному контексті розвитку юриспруденції важливим є застосування аргументаційного підходу до розуміння права. У правових реаліях сьогодення, інтерпретаційне осмислення явищ проходить через комунікативний аспект мовлення, забезпечується елементами системи правової аргументації. Як зауважує Ф. Бацевич, вплив правової аргументації досягається у комунікативному дискурсі як: по-перше, спосіб діалогічно аргументативної перевірки спірних домагань значущості стверджувальних і нормативних висловлювань (комунікативних дій) з метою досягнення універсального консенсусу між його учасниками; по-друге, інтерсуб’єктивний процес аргументативного порозуміння за допомогою засобів мови, коли визнається лише обґрунтування і пошук розумного консенсусу (Бацевич Ф. С. Філософія мови. Історія лінгвофілософських учень : підручник К. : ВЦ «Академія», 2011. 240 с. С. 148). В процесі опрацювання матеріалів, які пропонуються для вивчення освітньої компоненти, здобувачі освіти зможуть ознайомитись із особливостями правової аргументації, що виявляється під час застосування у комунікативній взаємодії суб’єктів права, з’ясувати залежність аргументаційних процесів від притаманного індивідуальному комуніканту осмислення феномену права на шляху його інтегративного розуміння. Вивчення освітньої компоненти сприятиме формування у здобувачів освіти здатність розуміння та виокремлення різновидів аргументів; виявлення тверджень, які можна використовувати у процесі доведення, а також обґрунтувань, які важко спростувати та ін.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 07-05-30М, теорія аргументації
Шифр: 07-05-30М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 8 Право
Шифр галузі знань > 8 Право > 81 Право
Підрозділи: Навчально-науковий інститут права > Правових природоохоронних дисциплін
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 07 Вер 2022 18:54
Останні зміни: 07 Вер 2022 18:54
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24004
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року