Мальчик, Т. І. та Mаlchic, Т. I. (2015) Компоненти успіху маркетингу інновацій вітчизняних підприємств. Студентський вісник НУВГП (1(3)). с. 93-95.
|
Text
Мальчик Т.І. - Компоненти успіху маркетингу інновацій.pdf Download(236kB) | Перегляд |
Анотація
Стаття висвітлює загальні тенденції інноваційної діяльності підприємств в різних країнах, основні елементи інноваційної політики підприємств. Представлено ключові стимулюючі фактори інноваційної діяльності вітчизняних підприємств, окреслено основні складові успішного інноваційного розвитку підприємств.
Title in English
Components of success marketing innovation of domestic enterprises
English abstract
The article highlights the general trends of innovation activity in different countries, the basic elements of innovation policy of enterprise. Keys stimulating of innovation of domestic enterprisesarerepresented, outlined the main components of successful innovation of enterprises.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інновації, маркетингова діяльність, інноваційна діяльність, конкуренція, innovation, marketing activity, innovationactivity, competition |
УДК: | 339.138 |
Бібліографічний опис: | Мальчик Т. І. Компоненти успіху маркетингу інновацій вітчизняних підприємств / Т. І. Мальчик // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2015. - Вип.1(3). - С. 93-95. |
Тематики: | Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015 Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015 > Випуск 1 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 12 Серп 2015 10:20 |
Останні зміни: | 17 Вер 2019 13:12 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/2421 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року