Компоненти успіху маркетингу інновацій вітчизняних підприємств

Downloads

Downloads per month over past year

Мальчик, Т. І. and Mаlchic, Т. I. (2015) Компоненти успіху маркетингу інновацій вітчизняних підприємств. Студентський вісник НУВГП (1(3)). pp. 93-95.

[img]
Preview
Text
Мальчик Т.І. - Компоненти успіху маркетингу інновацій.pdf

Download(236kB) | Preview
Official URL: http://nuwm.edu.ua/vipuski-studensjkogho-visnika-n...

Abstract

Стаття висвітлює загальні тенденції інноваційної діяльності підприємств в різних країнах, основні елементи інноваційної політики підприємств. Представлено ключові стимулюючі фактори інноваційної діяльності вітчизняних підприємств, окреслено основні складові успішного інноваційного розвитку підприємств.

Title in English

Components of success marketing innovation of domestic enterprises

English abstract

The article highlights the general trends of innovation activity in different countries, the basic elements of innovation policy of enterprise. Keys stimulating of innovation of domestic enterprisesarerepresented, outlined the main components of successful innovation of enterprises.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інновації, маркетингова діяльність, інноваційна діяльність, конкуренція, innovation, marketing activity, innovationactivity, competition
УДК: 339.138
Бібліографічний опис: Мальчик Т. І. Компоненти успіху маркетингу інновацій вітчизняних підприємств / Т. І. Мальчик // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2015. - Вип.1(3). - С. 93-95.
Subjects: Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015
Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015 > Випуск 1
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 12 Aug 2015 10:20
Last Modified: 17 Sep 2019 13:12
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/2421

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year