06-13-33S Мальчик, М. В. та Толчанова, З. О. (2022) Силабус навчальної дисципліни «Паблік рілейшнз» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]
Text
06-13-33S.pdf Download(1MB) |
Анотація
Сфера паблік рілейшнз (ПР) в останні роки перебуває під підвищеною увагою бізнесових, політичних і громадських кіл, адже життєдіяльність будь-якої соціально-економічної системи значним чином залежить від зовнішніх умов, які складаються на ринку. І саме застосування інструментів та засобів паблік рілейшнз, дозволяє суб’єктам ринку сформувати сприятливе зовнішнє середовище, проводити постійну цілеспрямовану роботу з громадськістю, яка повинна стати одним з основоположних принципів діяльності організації. Метою викладання дисципліни є формування системи теоретичних знань і практичних навичок з використання інструментів паблік рілейшнз та способів управління комунікаційною діяльністю. Основні цілі: вивчення теоретичних основ паблік рілейшнз, обґрунтування необхідності вибору різних видів комунікацій в ПР-роботі, ознайомлення з процесом розробки стратегій і тактики паблік рілейшнз; набуття навичок аналізу, верифікації, оцінки повноти інформації в ході професійної діяльності, проведення моніторингу та контент-аналізу ЗМІ; розвиток відповідальності у студентів стосовно прийняття самостійних рішень з основних напрямків діяльності у сфері паблік рілейшнз; вироблення у студентів необхідних знань, практичних умінь та навичок щодо застосування різних методів паблік рілейшнз, засобів комунікації, підготовки основних ПР-матеріалів.
Title in English
SYLLABUS PUBLIC RELATIONS ФП25 Code in Educational Program Educational level: first (вachelor’s) 07 Field of knowledge: Management and administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-33S, паблік рілейшнз |
Шифр: | 06-13-33S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
Дата внесення: | 22 Вер 2022 06:36 |
Останні зміни: | 22 Вер 2022 06:36 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24214 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року