Силабус навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-38S Мальчик, М. В. та Толчанова, З. О. (2022) Силабус навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
06-13-38S.pdf

Download(662kB)

Анотація

Важливою умовою ефективної виробничо-економічної діяльності підприємства є успішна товарна політика, зорієнтована на задоволення конкретних потреб споживачів. В основі цієї політики лежить концепція створення товарів ринкової новизни. Після вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» студенти отримають теоретичні знання щодо суті і складових маркетингової товарної політики підприємства, а також практичні навички з її здійснення. Метою викладання дисципліни є формування системи теоретичних знань та набуття практичних навичок щодо маркетингових методів і процесів планування продукту, принципів оптимізації товарної політики та розроблення товарів ринкової новизни. Основні цілі:  вивчення теорії маркетингової товарної політики: засвоєння основних понять, категорій та алгоритмів маркетингової товарної політики;  набуття умінь і навичок опанування методологічним апаратом визначення конкурентоспроможності та місця товару на ринку;  набуття практичних вмінь та навичок розв'язування маркетингових завдань та виконання відповідних функцій;  опанування сучасних методів та інструментів підвищення ефективності управління плануванням та розробленням продукту, упаковки, товарної марки;  виховання здатності до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової товарної політики на підприємствах тощо.

Title in English

SYLLABUS MARKETING PRODUKT POLICY ФП8 Code in Educational Program Educational level: first (вachelor’s) 07 Field of knowledge: Management and administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-38S, маркетинг, товар, політика
Шифр: 06-13-38S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 26 Вер 2022 11:36
Останні зміни: 26 Вер 2022 11:36
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24290
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року