06-13-38S Мальчик, М. В. та Толчанова, З. О. (2022) Силабус навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]
Text
06-13-38S.pdf Download(662kB) |
Анотація
Важливою умовою ефективної виробничо-економічної діяльності підприємства є успішна товарна політика, зорієнтована на задоволення конкретних потреб споживачів. В основі цієї політики лежить концепція створення товарів ринкової новизни. Після вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» студенти отримають теоретичні знання щодо суті і складових маркетингової товарної політики підприємства, а також практичні навички з її здійснення. Метою викладання дисципліни є формування системи теоретичних знань та набуття практичних навичок щодо маркетингових методів і процесів планування продукту, принципів оптимізації товарної політики та розроблення товарів ринкової новизни. Основні цілі: вивчення теорії маркетингової товарної політики: засвоєння основних понять, категорій та алгоритмів маркетингової товарної політики; набуття умінь і навичок опанування методологічним апаратом визначення конкурентоспроможності та місця товару на ринку; набуття практичних вмінь та навичок розв'язування маркетингових завдань та виконання відповідних функцій; опанування сучасних методів та інструментів підвищення ефективності управління плануванням та розробленням продукту, упаковки, товарної марки; виховання здатності до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової товарної політики на підприємствах тощо.
Title in English
SYLLABUS MARKETING PRODUKT POLICY ФП8 Code in Educational Program Educational level: first (вachelor’s) 07 Field of knowledge: Management and administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-38S, маркетинг, товар, політика |
Шифр: | 06-13-38S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
Дата внесення: | 26 Вер 2022 11:36 |
Останні зміни: | 26 Вер 2022 11:36 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24290 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року