Особливості застосування мережевого маркетингу в Україні

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Опалько, С. А. та Opаlkо, S. А. (2015) Особливості застосування мережевого маркетингу в Україні. Студентський вісник НУВГП (1(3)). с. 118-121.

[img]
Перегляд
Text
Опалько С.А. - Особливості застосування мережевого маркетингу.pdf

Download(280kB) | Перегляд
Посилання: http://nuwm.edu.ua/vipuski-studensjkogho-visnika-n...

Анотація

У статті розглянуто поняття та сутність багаторівневого маркетингу, організацію та основні аспекти застосування цього виду маркетингу на практиці різних компаній, окреслено основні історичні передумови виникнення ідеї та концепції мережевого маркетингу, як результативної системи збуту товарів споживачам, визначено принципово важливі критерії MLM-компаній, їх роль та місце в процесі розвитку нового виду маркетингу в Україні. Наведено приклади застосування на практиці різними фірмами основних теоретичних знань у області організації товарообігу продукції та особливості їх впровадження у вітчизняний ринок. Дана стаття зацікавить майбутніх фахівців у сфері маркетингу та менеджменту, а також практикуючих продавців-консультантів, менеджерів по збуту та ін.

Title in English

Features of the application of network marketing in Ukraine

English abstract

The article reviews concept and essence of multi-level marketing, organization and basic aspects of using this type of marketing in practice of different companies, outlined historical background of the main ideas and concepts of network marketing, as the effective system of selling goods to consumers, defined principally important criteria MLM-companies, their role and place in the development of new type of marketing in Ukraine.Presented the examples of the practical application of various firms basic theoretical knowledge in the field of organization of commodity turnover and especially their introduction into the domestic market. This article will interest future experts in marketing and management, as well as for practicing sales consultants, sales managers and etc.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: багаторівневий маркетинг, дистриб'ютори, ринок, мережевий маркетинг, корпорації, MLM-компанії, продукт, "прямий", продаж, продавці, покупці, multi-level marketing, distributors, market, network marketing ,corporations, MLMcompanies, product, "direct" sale, sellers, buyers
УДК: 628.157
Бібліографічний опис: Опалько С. А. Особливості застосування мережевого маркетингу в Україні / С. А. Опалько // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2015. - Вип.1(3). - С. 118-121.
Тематики: Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015
Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015 > Випуск 1
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 12 Серп 2015 11:10
Останні зміни: 17 Вер 2019 13:28
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/2430
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року