06-01-083S Нікитенко, Д. В. та Венцурик, А. М. (2022) Силабус навчальної дисципліни «Мікроекономіка» для здобувачів вищої освіти ступеня «Бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]
Text
06-01-083S.pdf Download(668kB) |
Анотація
Метою навчальної дисципліни є формування знань щодо загальних принципів та інструментів оптимізації рішень господарюючих суб’єктів за наявних обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання, які є системоутворюючими для економічного світогляду фахівця з економіки. Цілями (завданнями) навчальної дисципліни є: - вивчення основних категорій, понять та методів мікроекономічного аналізу; - набуття практичних навичок застосування базових принципів та інструментів мікроекономічного аналізу до моделювання поведінки основних мікроекономічних суб’єктів; - підготовка до вивчення прикладних дисциплін, що базуються на мікроекономічній теорії. Методи навчання: 1) творчий метод; 2) проблемно-пошуковий метод; 3) навчальна дискусія; 4) case study /аналіз ситуації; Технології навчання - навчальні ігри; - аналіз конкретних ситуацій; - прикладні вправи; - навчання на основі досвіду; - інформаційно-комунікаційні технології.
Title in English
SYLLABUS Microeconomics ЗП 11 Code in Educational Program Educational level: Bachelor’s (first) 07 Field of knowledge Management and Administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-01-083S, мікроекономіка |
Шифр: | 06-01-083S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Економіки підприємства |
Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
Дата внесення: | 30 Вер 2022 12:24 |
Останні зміни: | 30 Вер 2022 12:24 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24355 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року