ОСОБЛИВОСТІ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЕКСТЕРНАЛІЙ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Mykhailova, Ye. V. та Savina, N. B. та Михайлова, Є. В. та Савіна, Н. Б. (2022) ОСОБЛИВОСТІ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЕКСТЕРНАЛІЙ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(98)). с. 168-177.

[img] Text
Ve9816 (1).pdf

Download(197kB)

Анотація

У статті розглянуто особливості антикризового управління у умовах інформаційних екстерналій. Оскільки інформаційні екстерналії, що розгортаються в інформаційному полі, впливають на всі сфери суспільного, економічного та політичного життя, і такий негативний вплив, який проявляється в падінні попиту, зниженні платоспроможності населення, зниженні конкурентного стану, ослабленні кадрового потенціалу та ін., що надалі може призвести до реальної кризи, вихід з якої можливий лише із впровадженням антикризового управління, що має свої особливості в умовах інформаційних екстерналій. З огляду на те, що основними компонентами інформаційних екстреналій є високі технології, людський капітал, прагма-психологія, у дослідженні описуються напрямки антикризового управління, які будуть реалізуватись у віртуалізації підприємства, кадровій політиці та брендингу. Процес віртуалізації підприємства передбачає створення за допомогою інформаційно-комунікативних технологій віртуального ринку, віртуальної реальності та віртуальної організації підприємства. Крім того, віртуалізація підприємства реалізовує такі функції: комунікативну, управління даними, маркетинг, вдосконалення процесу, планування ресурсів. Кадрова політика в антикризовому управлінні в умовах інформаційної війни орієнтується на контроль за витратами бюджету, на вдоволення працівників, на навчання та розвиток, на розв’язання конфліктів та на підвищення продуктивності. З іншого боку така політика передбачає вирішення поточних проблем співробітників, залучення нових співробітників, звільнення співробітників, підвищення морального духу. Оскільки маркетингова стратегія безпосередньо впливає на ефективність антикризового управління в умовах інформаційної війни, а брендинг є основним елементом, його реалізація допомагає виділитись серед конкурентів, сформувати пізнаваність бренду, створити постійний досвід роботи з брендом, створити зв’язок із аудиторією та перетворити їх на лояльних клієнтів. Ефективна маркетингова стратегія оперує ресурсами підприємства для створення контенту, який охоплює дослідження ринку, визначення профілю цільового ринку, визначення унікальності товару, реалізацію маркетингової стратегії, визначення цілей та бюджету.

Title in English

FEATURES OF ANTI-CRISIS MANAGEMENT IN TERMS OF INFORMATION EXTERNALITIES

English abstract

The features of crisis management in terms of information externalities are viewed in this research. Because of the information externalities are unfolding in the information field it affects all spheres of social, economic, and political life, and such a negative impact, which can lead to the real crisis. This impact is overviewed in falling demand, declining solvency, reduced competitiveness, weakening human resources, etc. Taking into consideration that the main components of information externalities are high technology, human capital, pragma psychology, the research describes the areas of crisis management, which will be implemented in the virtualisation of the enterprise, HR policy and branding.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: information externalities; crisis management; marketing strategies; virtualisation; HR policy; інформаційні екстерналії; антикризове управління; маркетингові стратегії; віртуалізація; HR-політика
УДК: 330.37.07
Бібліографічний опис: Mykhailova Ye. V. Features of anti-crisis management in terms of information externalities / Ye. V. Mykhailova, N. B. Savina // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2022. - Вип. 2(98). - С. 168-177.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2022 > Вісник 2
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2022
Видання університету
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 03 Жов 2022 11:46
Останні зміни: 03 Жов 2022 11:46
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24395
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року