Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Бізнес-аналітика» спеціальності 051 «Економіка»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-46S Мартинюк, О. В. (2022) Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Бізнес-аналітика» спеціальності 051 «Економіка». [Силабус]

[img] Text
06-13-46S.pdf

Download(635kB)

Анотація

В умовах трансформації економіки, розвитку НТП, впровадження новітніх технологій, трансфертів фінансових ресурсів одним з найважливіших інструментів бізнесу є маркетинг, оскільки для формування цивілізованих ринкових відносин необхідно мати повну та достовірну інформацію про сучасний стан ринку, його проблеми, тенденції та перспективи розвитку, а також потреби й запити споживачів, як реальних, так і потенційних. Маркетингова діяльність охоплює, практично, всі сфери комерційної діяльності підприємств, включаючи як безпосередньо саме виробництво, торгівлю, сферу послуг, так і розробку нових товарів, формування товарної, цінової, розподільної та комунікаційної політики, освоєння окремих ринкових сегментів і нових ринків у цілому. Метою викладання дисципліни є формування теоретичних знань і набуття практичних навичок використання конкретного маркетингового інструментарію у вирішенні актуальних управлінських завдань з орієнтацією на потреби й запити споживачів цільових ринків, опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності різних суб’єктів ринку та їх позиціювання з набуттям здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.

Title in English

SYLLABUS MARKETING ЗП 17 Code in Educational Program Educational level: bachelor’’s (first) 05 Field of knowledge: Social and behavioral sciences 051 Field of study: Economy Educational Program: Business analytics

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-46S, маркетинг
Шифр: 06-13-46S
Тематики: Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки
Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки > 51 Економіка
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 06 Жов 2022 11:39
Останні зміни: 06 Жов 2022 11:39
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24438
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року