06-13-49S Мартинюк, О. В. та Оплачко, І. О. (2022) Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Управління персоналом і економіка праці» спеціальності 051 «Економіка». [Силабус]
Text
06-13-49S.pdf Download(665kB) |
Анотація
В умовах трансформації економіки, розвитку НТП, впровадження новітніх технологій, трансфертів фінансових ресурсів одним з найважливіших інструментів бізнесу є маркетинг, оскільки для формування цивілізованих ринкових відносин необхідно мати повну та достовірну інформацію про сучасний стан ринку, його проблеми, тенденції та перспективи розвитку, а також потреби й запити споживачів, як реальних, так і потенційних. Маркетингова діяльність охоплює, практично, всі сфери комерційної діяльності підприємств, включаючи як безпосередньо саме виробництво, торгівлю, сферу послуг, так і розробку нових товарів, формування товарної, цінової, розподільної та комунікаційної політики, освоєння окремих ринкових сегментів і нових ринків у цілому. Метою викладання дисципліни є формування теоретичних знань і набуття практичних навичок використання конкретного маркетингового інструментарію у вирішенні актуальних управлінських завдань з орієнтацією на потреби й запити споживачів цільових ринків, опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності різних суб’єктів ринку та їх позиціювання з набуттям здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
Title in English
SYLLABUS MARKETING ЗП 18 Code in Educational Program Educational level: bachelor;s (first) 05 Field of knowledge: Social and behavioral sciences 051 Field of study: Economy Educational Program: Personnel management and labor economics
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-49S, маркетинг |
Шифр: | 06-13-49S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки > 51 Економіка |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
Дата внесення: | 06 Жов 2022 11:41 |
Останні зміни: | 06 Жов 2022 11:41 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24441 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року