08-02-90М Гамма, Т. В. (2022) Методичні вказівки до лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Професійне спілкування в галузі» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія», спеціалізація 227.1 «Фізична терапія» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
08-02-90М.pdf Download(836kB) |
Анотація
Мова з багатьма її функціями (комунікативною, номінативною, культуроносною, мислетворчою та ін.) забезпечує належний рівень грамотності носіїв певної професії, формує їхнє вміння спілкуватися в усіх сферах комунікації – у ділових відносинах, у науці, освіті, культурі, економіці тощо. Особливо це стосується медичних працівників, мовлення яких має бути якісним. Рівень їхньої культури професійного мовлення залежить від змісту й послідовності, точності й доречності висловлювання, багатства словника, досконалого володіння умінням поєднувати слова в реченні, будувати різноманітні структури, активно застосовувати норми літературної мови. Для того, щоб задовольнити потреби функціонування, мовлення медичних працівників повинно мати певні комунікативні якості – правильність, точність, логічність, виразність, лаконічність, доречність. Навчальна дисципліна «Професійне спілкування в галузіі» ставить перед собою мету навчати студентів володіти професійною медичною термінологією, грамотно і правильно укладати ділові папери в медичній галузі, вмітивести професійну ділову розмову, а також формувати систему знань про природу конфліктів, вироблення вмінь прогнозувати і контролювати конфліктні ситуації, а також вміння попредити їх виникнення, і в випадку – позитивно подолати конфлікти. За методикою організації методичні рекомендації спрямовані на контроль засвоєння теоретичного матеріалу й формування практичних вмінь та навичок, а також уміння аналізувати і застосовувати набуті знання для вирішення практичних завдань і питань професійного спілкування в медтчній галузі. Методичні рекомендації допоможуть студентам в підготовці до практичних занять, у самостійній роботі з літературою та до заліку. Поданий зміст методичних вказівок до практичних занять допоможе студентам усвідомити основні проблеми спілкування, що стосуються проведення клінічних бесід з пацієнтами, спілкування з родичами пацієнтів. Крім того, допоможе вчасно попередити таконструктивно подолати конфлікти будь яких видів.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 08-02-90М, професійне спілкування в галузі |
Шифр: | 08-02-90М |
За видами робіт: | Лабораторні роботи |
Тематики: | Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Фізичної терапії, ерготерапії |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 07 Жов 2022 08:52 |
Останні зміни: | 07 Жов 2022 08:52 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24447 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року