Методичні вказівки до лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Професійне спілкування в галузі» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія», спеціалізація 227.1 «Фізична терапія» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

08-02-90М Гамма, Т. В. (2022) Методичні вказівки до лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Професійне спілкування в галузі» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія», спеціалізація 227.1 «Фізична терапія» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
08-02-90М.pdf

Download(836kB)

Анотація

Мова з багатьма її функціями (комунікативною, номінативною, культуроносною, мислетворчою та ін.) забезпечує належний рівень грамотності носіїв певної професії, формує їхнє вміння спілкуватися в усіх сферах комунікації – у ділових відносинах, у науці, освіті, культурі, економіці тощо. Особливо це стосується медичних працівників, мовлення яких має бути якісним. Рівень їхньої культури професійного мовлення залежить від змісту й послідовності, точності й доречності висловлювання, багатства словника, досконалого володіння умінням поєднувати слова в реченні, будувати різноманітні структури, активно застосовувати норми літературної мови. Для того, щоб задовольнити потреби функціонування, мовлення медичних працівників повинно мати певні комунікативні якості – правильність, точність, логічність, виразність, лаконічність, доречність. Навчальна дисципліна «Професійне спілкування в галузіі» ставить перед собою мету навчати студентів володіти професійною медичною термінологією, грамотно і правильно укладати ділові папери в медичній галузі, вмітивести професійну ділову розмову, а також формувати систему знань про природу конфліктів, вироблення вмінь прогнозувати і контролювати конфліктні ситуації, а також вміння попредити їх виникнення, і в випадку – позитивно подолати конфлікти. За методикою організації методичні рекомендації спрямовані на контроль засвоєння теоретичного матеріалу й формування практичних вмінь та навичок, а також уміння аналізувати і застосовувати набуті знання для вирішення практичних завдань і питань професійного спілкування в медтчній галузі. Методичні рекомендації допоможуть студентам в підготовці до практичних занять, у самостійній роботі з літературою та до заліку. Поданий зміст методичних вказівок до практичних занять допоможе студентам усвідомити основні проблеми спілкування, що стосуються проведення клінічних бесід з пацієнтами, спілкування з родичами пацієнтів. Крім того, допоможе вчасно попередити таконструктивно подолати конфлікти будь яких видів.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 08-02-90М, професійне спілкування в галузі
Шифр: 08-02-90М
За видами робіт: Лабораторні роботи
Тематики: Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Фізичної терапії, ерготерапії
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 07 Жов 2022 08:52
Останні зміни: 07 Жов 2022 08:52
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24447
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року